Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
MRmichiel schreef:De Vito II vind ik niets, dat is gelijk weer een heel ander type pony, en ik denk niet dat zoiets goed zou passen op een condor afstammeling, isarco zou ik wel een goede optie vinden, hoewel je zoiets niet kunt zeggen op basis van alleen de afstamming
sophiecondor schreef:Isarco en Idzard zijn volgens mij afstammelingen van Ismaël ox, dus dan zou het incest worden, als dat bij paarden tenminste ook zo is.. Ik dacht misschien ook aan nucari (v. Nut ox)..
Mariek87 schreef:sophiecondor schreef:Isarco en Idzard zijn volgens mij afstammelingen van Ismaël ox, dus dan zou het incest worden, als dat bij paarden tenminste ook zo is.. Ik dacht misschien ook aan nucari (v. Nut ox)..
Idzard is idd een Ismaël, had ik ff niet aan gedacht.
Isarco is weer een Idzard.
Ismar is ook een Ismaël.
gabrycha schreef:Zodiak vind ik zonde je hebt kans op een epony met een niet al te makkelijk karakter.
Uit de moeder van mijn merrie hebben ze een zodiak gefokt, de stam van de moeder zijn zelf heethoofden en die zodiak is er zeker niet makkelijker op geworden.
gabrycha schreef:
De vito zou prima passen omdat hij gefokt is op bewegingsmechanisme, de duitsers hameren daar al veel langer op dan het nrps. Isarco heeft naar mij idee een merrie nodig met formaat en het liefst niet teveel arabisch bloed. Anders worden de ponys te fijn.![]()
De vito is overigens een zweetvos en geen palomino.
Douni schreef:gabrycha schreef:
De vito zou prima passen omdat hij gefokt is op bewegingsmechanisme, de duitsers hameren daar al veel langer op dan het nrps. Isarco heeft naar mij idee een merrie nodig met formaat en het liefst niet teveel arabisch bloed. Anders worden de ponys te fijn.![]()
De vito is overigens een zweetvos en geen palomino.
Oeps, foutje gemaakt! Maar hij is geweldig toch
gabrycha schreef:
Jaaa hij is zeker super net als vader Dressmann die nu via Don Joshi weer een hele mooie typvolle ponyhengst in duitsland heeft en die ook zelf sterk vererft.

goede springer, fokt zeer goed!!! meiske16 schreef:ISARCO was ook mijn eerste gedachte,maar toen ik las dat er al Ismael inzat,gaat dat dus niet door
opzoek naar een ander,idd Nucari is ook wel een chique NRPS.
zal wel ff opzoek gaan naar een foto