Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dat heb ik toch gehoord van Louis Van Gestel... Je betaald het dekgeld en niet drachtig is voor de prijs die je betaald hebt, max. 2 dekseizoenen proberen met éénzelfde dekgeld... Citaat:Is saros' dekgeld niet 1000 euro Dat heb ik toch gehoord van Louis Van Gestel... Je betaald het dekgeld en niet drachtig is voor de prijs die je betaald hebt, max. 2 dekseizoenen proberen met éénzelfde dekgeld...
ik las in een ander topic iets van 800 euro
)

unamie schreef:Saros
maar Rubiquil vindt een super goede hengst met een fantastisch karakter.. en inderdaad niet drachtig is geen dekgeld
unamie schreef:ik weet niet beter of hij staat bij stal Hexagon
unamie schreef:ik weet niet beter of hij staat bij stal Hexagon
katrienh schreef:Citaat:Is saros' dekgeld niet 1000 euro Dat heb ik toch gehoord van Louis Van Gestel... Je betaald het dekgeld en niet drachtig is voor de prijs die je betaald hebt, max. 2 dekseizoenen proberen met éénzelfde dekgeld...
ahik las in een ander topic iets van 800 euro
![]()
elisa2: ik kan je wel een foto onder het zadel doormailen als je wilt... hoe zet ik hier een foto ? ( je bedoelt toch een foto van de merrie é)
Of wel
? Citaat:ik vind het eigenlijk wel een beetje zonde dat je het in de dressuurrichting zoekt, met zulk mooi springbloed in de pedigree...
Quirinake schreef:Is saros' dekgeld niet 1000 euroDat heb ik toch gehoord van Louis Van Gestel... Je betaald het dekgeld en niet drachtig is voor de prijs die je betaald hebt, max. 2 dekseizoenen proberen met éénzelfde dekgeld...
vegeel schreef:Rubiquil is zeker een goede hengst maar voert Rubinstein bloed en dit heeft volgens mij in deze combinatie 2 grote nadelen: Rubinstein geeft zeer vele kleintjes en
fokt de spring aanleg bijna altijd kapot
.

Kaja schreef:Ik zet bij jou keuze vele vraagtekens...???
Je merrie is 1.62m. en je hebt Rubiquil (krap1.67m.) en Saros (1.75m.) geselecteerd....![]()
Het zijn beide mooie hengsten, maar mijn keuze gaat echt uit naar Saros hoor!
Rubiquil fokt echt klein en dat Ollright 1.74m is, is voor mij een toevalstreffer! Maar met een merrie van 1.62m. ga je toch niet over of aan Rubiquil denken???! Lijkt mij dat je maat wilt fokken, geen grote E!
Amehoela. Ik heb een merrie van 1.65m daaruit is een veulen gekomen dat nu 1.70m of meer zelfs is. Roumanda is ook 1.70m. Heb daar al verschillende nakomelingen gezien en eigenlijk nog geen enkele van beneden de 1.68m gezien.