Stoeterij 't Swarte Paert

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jeroentje

Stoeterij 't Swarte Paert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-05 18:15

Heeft iemand eens een keer een bezoekje gebracht of iets gehoord over Stoeterij 't Swarte Paert in Hemrik (frl.) zou je dan hier je mening willen posten? Zou ik je erg dankbaar voor zijn.

Groetjes... En alvast bedankt Cool Haha!

Dees

Re: Stoeterij 't Swarte Paert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 22:33

Wat is het dat je wilt weten?

Prachtige accomodatie, vooral gebruikt voor besloten-club-doeleinden

Jeroentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-05 22:57

Verder heb je er geen info over? Zou wel wat meer willen weten...

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 14:39

Grote binnenbak met een gezellige kantine. Inrijden met wedstrijden gebeurt buiten en je moet mazzel hebben dat de lampen het doen Haha!

Bij ons is dat allemaal eens uitgevallen... Moest er en binnen ingereden worden en wedstrijdgereden worden Haha!

Verder een leuk plekkie, maar niet verschrikkelijk bijzonder.

Vind ik dan.... Haha!

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 18:55

Jeroentje schreef:
Verder heb je er geen info over? Zou wel wat meer willen weten...

Eerst zelf kleur bekennen Knipoog
Waarom wil je het weten....

Jeroentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-05 19:27

Het lijkt mij wel een leuk bedrijf... Misschien om mijn jonge paarden heen te brengen... maar ja dan wil ik graag mensen weten die er eens zijn geweest of die er les hebben ofzo...

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 19:52

Ach, voor Friese paarden is het een leuke stal.

Om te beleren denk ik dat ze daar redelijk aan de prijs zijn - en met warmbloeden ken ik wel handigere jongens in die buurt.

Jeroentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-05 19:59

OK! wie dan? kun je me wat namen geven? zou ik super vinden!

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 22:09

Als ìk er wedstrijden rijd, kan je altijd binnen losrijden. De accomodatie is super de luxe en heel netjes allemaal, ook wat de verzorging van de paarden betreft. Leo is één van de beste Marathonrijders (oa. vierspan) van Nederland en zijn vrouw Leidy Kraaienbrink is zelf meerdere malen Z2 dressuur...

Een van de mooiste stoeterijen van Nederland wat mij betreft en als je het kan betalen, dan is het een prima adres om je jonge paarden heen te brengen. Ze zijn wel voornamelijk bezig met Friese paarden.

Even ter informatie... Knipoog

Jeroentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-05 22:11

Yvonnelind schreef:
Als ìk er wedstrijden rijd, kan je altijd binnen losrijden. De accomodatie is super de luxe en heel netjes allemaal, ook wat de verzorging van de paarden betreft. Leo is één van de beste Marathonrijders (oa. vierspan) van Nederland en zijn vrouw Leidy Kraaienbrink is zelf meerdere malen Z2 dressuur...

Een van de mooiste stoeterijen van Nederland wat mij betreft en als je het kan betalen, dan is het een prima adres om je jonge paarden heen te brengen. Ze zijn wel voornamelijk bezig met Friese paarden.

Even ter informatie... Knipoog

OK!!! thnx... mooi zo... maar t zin verder ook wel aardige mensen? of valt dat tegen? wat ik er van gehoord heb zijn t super mensen... wat vind jij daarvan?

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 22:23

Tja, ze zijn wel erg precies wat het de paarden aan gaat, hebben wel een beetje een air, maar niet op een erg vervelende manier en ik vind ze dus wel aardig. Ik ken ze nog uit de tijd dat ze nog een gedeelte van het Friesch Paardencentrum huurden en wij daar een zomer en later weekends werkten. Dat is bijna 10 jaar geleden!

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 22:26

Leo en Leidy Kraaijenbrink.. het zijn geen uitbundige mensen die nieuwkomers zeer open en loyaal begroeten, maar als ze je iets vaker gezien hebben, zijn het aardige mensen.

Is een beetje ook de aard van het bedrijf zelf: gericht op het vak en niet op de commercie. Dat willen ze wel graag, daar zit immers het geld, maar tja... het zijn geen 'kroegbazen', de flair/horeca-gevoel ontbreekt.
Er ligt een denkbeeldige hoge drempel buiten voor het hek, zeg maar...

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 22:34

Ik begrijp wel wat je bedoelt ja... Lachen

Jeroentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-05 22:37

Dees schreef:
Leo en Leidy Kraaijenbrink.. het zijn geen uitbundige mensen die nieuwkomers zeer open en loyaal begroeten, maar als ze je iets vaker gezien hebben, zijn het aardige mensen.

Is een beetje ook de aard van het bedrijf zelf: gericht op het vak en niet op de commercie. Dat willen ze wel graag, daar zit immers het geld, maar tja... het zijn geen 'kroegbazen', de flair/horeca-gevoel ontbreekt.
Er ligt een denkbeeldige hoge drempel buiten voor het hek, zeg maar...

Maar je zegt dat ze niet op commercie gericht zijn.... maar zijn t dan mensen die heel aardig zijn als ze je zegmaar "geaccepteerd" hebben?
Of is dat verkeerd wat ik denk?

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 22:59

Het zijn gewoon niet de meest vlotte mensen, laten niet meteen het achterste van hun tong zien. Ze lijken mij altijd een beetje in hun eigen wereldje te leven. Zo voelt het bij mij aan, maar geen probleem als ze je paard netjes africhten of keuringsklaar maken, toch?

Soetekind

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 19:12

ik heb er in de winter elke week men les, en vind ze heel aardig. maak ook vaak even een praatje met 1 van 2en. ook voor de menles zie ik haar af en toe een jonge fries berijden.
alles is er zeer schoon en heel netjes en veilig.
ik vind het echt een top accomodatie.
geen getocht, zoals wel in het fries paarden centrum,, excuses, het fries CONGRES centrum...
Haha!

Jeroentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-05 19:30

tinaaz schreef:
ik heb er in de winter elke week men les, en vind ze heel aardig. maak ook vaak even een praatje met 1 van 2en. ook voor de menles zie ik haar af en toe een jonge fries berijden.
alles is er zeer schoon en heel netjes en veilig.
ik vind het echt een top accomodatie.
geen getocht, zoals wel in het fries paarden centrum,, excuses, het fries CONGRES centrum...
Haha!

haha.. dat is erg daar he bij het FCC... maar eeuh, wanneer heb je menles? dan kan ik misschien s komen kijken...

Soetekind

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 08:37

ik heb afgelopen dinsdag voor de laatste keer menles gehad...
over een paar weken beginnen we weer buiten (als het niet zulk weer is al nu,, jee wat een bende sneeuw!!)
en dan aankomende herfst gaan we weer naar het swarte peart.
tot eind februari, en dan weer buiten, enz enz enz,...

Jeroentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-05 17:54

tinaaz schreef:
ik heb afgelopen dinsdag voor de laatste keer menles gehad...
over een paar weken beginnen we weer buiten (als het niet zulk weer is al nu,, jee wat een bende sneeuw!!)
en dan aankomende herfst gaan we weer naar het swarte peart.
tot eind februari, en dan weer buiten, enz enz enz,...

oh jammer dat t net afgelopen is... nou kun je dan s een keer melden als t s weer is??? dan kom ik dan s kijken!

Groeten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 18:58

Ik heb er een tijd geleden een dressuurwedstrijd gereden en ik vond het een prachtige en prettige accomodatie, zowel om te rijden als te vertoeven. Niks mis mee! Pling

Jeroentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-05 19:18

Picasso schreef:
Ik heb er een tijd geleden een dressuurwedstrijd gereden en ik vond het een prachtige en prettige accomodatie, zowel om te rijden als te vertoeven. Niks mis mee! Pling

OK! bedankt voor de reactie!