Groetjes... En alvast bedankt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Jeroentje schreef:Verder heb je er geen info over? Zou wel wat meer willen weten...

Yvonnelind schreef:Als ìk er wedstrijden rijd, kan je altijd binnen losrijden. De accomodatie is super de luxe en heel netjes allemaal, ook wat de verzorging van de paarden betreft. Leo is één van de beste Marathonrijders (oa. vierspan) van Nederland en zijn vrouw Leidy Kraaienbrink is zelf meerdere malen Z2 dressuur...
Een van de mooiste stoeterijen van Nederland wat mij betreft en als je het kan betalen, dan is het een prima adres om je jonge paarden heen te brengen. Ze zijn wel voornamelijk bezig met Friese paarden.
Even ter informatie...
Dees schreef:Leo en Leidy Kraaijenbrink.. het zijn geen uitbundige mensen die nieuwkomers zeer open en loyaal begroeten, maar als ze je iets vaker gezien hebben, zijn het aardige mensen.
Is een beetje ook de aard van het bedrijf zelf: gericht op het vak en niet op de commercie. Dat willen ze wel graag, daar zit immers het geld, maar tja... het zijn geen 'kroegbazen', de flair/horeca-gevoel ontbreekt.
Er ligt een denkbeeldige hoge drempel buiten voor het hek, zeg maar...
tinaaz schreef:ik heb er in de winter elke week men les, en vind ze heel aardig. maak ook vaak even een praatje met 1 van 2en. ook voor de menles zie ik haar af en toe een jonge fries berijden.
alles is er zeer schoon en heel netjes en veilig.
ik vind het echt een top accomodatie.
geen getocht, zoals wel in het fries paarden centrum,, excuses, het fries CONGRES centrum...
tinaaz schreef:ik heb afgelopen dinsdag voor de laatste keer menles gehad...
over een paar weken beginnen we weer buiten (als het niet zulk weer is al nu,, jee wat een bende sneeuw!!)
en dan aankomende herfst gaan we weer naar het swarte peart.
tot eind februari, en dan weer buiten, enz enz enz,...
Picasso schreef:Ik heb er een tijd geleden een dressuurwedstrijd gereden en ik vond het een prachtige en prettige accomodatie, zowel om te rijden als te vertoeven. Niks mis mee!