Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
MissHIS schreef:De Sultan-zoon Excellent W staat op wacht bij het KWPN sinds 1999.
frunnik schreef:Maar als Excellent W op wacht staat dan krijgen nakomelingen van deze merrie toch een blauw papier? Of is dat niet zo?
Rinske schreef:frunnik schreef:Maar als Excellent W op wacht staat dan krijgen nakomelingen van deze merrie toch een blauw papier? Of is dat niet zo?
Dit is alleen zo als je dekt met de hengst op het moment dat hij op wacht staat. Ik neem aan dat deze merrie al was geboren toen hij nog niet op wacht stond, dus behoud ze gewoon haar vb/stb papier
Sjappie schreef:Nogmaals, predikaten van moederlijn zijn zeer positief. Alleen de vader van de merrie zegt me niks, Excellent W. Heb net gekeken bij de site van het kwpn en het is geen goedgekeurde dekhengst (bij kwpn dan). In ieder geval, hij staat daar niet bij.
. Inmiddels is hij als hij nog leeft 19 jaar.avhemert schreef:Halfzus (
GribaldixHomerus) van de moeder keur
Ga ik met een nakomeling van deze merrie "indruk" maken op de keuring, of sla ik een flater met deze afstamming?