Informatie over N-aldato en Major de la cour

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

EvelienH

Informatie over N-aldato en Major de la cour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-05 17:40

Hallo,
Heeft iemand meer informatie over de hengsten N-aldato en Major de la cour?

lievenrJarig

Re: Informatie over N-aldato en Major de la cour

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 19:41

van major de la cour, kan ik maar één iets zeggen verschrikkelijke eigenwijze karakter paarden, wij hebben een merrie van major, ze heeft parcoursen tot 1,40 gelopen maar ze kon meer, maar door een blessure is ze vroegtijdig moeten stoppen, major zelf was ook een karaktervolle hengst zo erg zelfs dat er electriciteit in zijn stal was rondom, niet tegenstaande dat hij vele internationale sportpaarden (o.a. jolie coeur brak op ieder concours zijn stal af) heeft gegeven en naar het schijft vereefde hij ook zomerschuren

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 19:44

Ik ken een Aldato (mijn vorige merrie was van Aldatus, zoon van Aldato) en die lijn is zeer sterk. Echt springkracken!!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 08:17

de Major die ik kende waren niet altijd van de makkelijkste om te rijden en sommige waren zure paarden (of dat aan het karakter lag weet ik niet). Wel staat er eentje bij mijn buren die echt een lamme goedzak is vind ik. Dat paard is eigenlijk veel te braaf voor zijn eigenaar. Boos!