Quite easy en contendro en calido I

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lievenrJarig

Quite easy en contendro en calido I

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-05 16:46

graag had ik wat meer informatie gehad over deze hengsten, hoe ze fokken en zeker wat voor een karakter, ik had ook al gedacht aan quite capitol (quidam de revel x u- capitola (volle zus capitol I)maar deze heeft dan een korte rug, maar heeft wel goede veulens

het zou zijn om te combineren met een major de la cour merrie

piahorse

Re: Quite easy en contendro en calido I

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 18:06

quite easy's zijn goede springers volgens de boekjes en de contendro's kunnen machtig springen en zeer goed lopen maar zijn met hannovers eerder aan de kleine kant 1m65. Calido I geeft goede sportpaarden !!

Waar kan je aan het sperma van deze hengsten geraken in Belgie ?

lievenrJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-05 19:46

calido 1100 + 6% btw bij van de heffinck (evergem) en quite easy bij NV keros (passendale) 1200 euro + 6% btw en contendro 950 euro bij bagoniebos en de vorige 2 ook, maar eigenlijk kan je bijna alle duitse,franse en nederlandse hengsten krijgen bij bagoniebos en ze zijn nog redelijk in hun prijzen zelfs verbandshengsten van holstein en hannover kan je bij hen verkrijgen.

meer info: www.bagoniebos.com

gabrycha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 23:06

Contendro is zelf 1,66m vandaar dat hij in hannover geen joekels heeft gegeven... Hij is van gestuet famos en voor zover ik weet bij reini tewis beschikbaar en waarschijnlijk ook in belgie, durf alleen zo snel nie te zeggen welke hengstenhouder dekgeld is 950 e