Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
staljaim schreef:Hoi wie heeft er nakomelingen van deze hengst, en hoe zijn ze..
hebben ze maat, goed karakter, beweging...
en wat voor merrie zou daar het beste bij passen???
bedankt alvast allemaal
heb gewoon ff mijn mening gegeve
petraaken schreef:Mijn instructeur verwacht er een veulen van in april. Ik vind zijn keuze niet zo geslaagd. Qua bouw past die hengst er in mijn ogen niet bij.
Saros is duur als je hem vergelijkt met andere hengsten in Nederland of Duitsland. Voor hetzelfde Dekgeld heb je in Nederland of Duitsland echte tophengsten die internationaal in de sport heel goed meedraaien. Saros zie je nooit op de grote internationale concoursen. Zo kan je hem niet vergelijken met de andere paarden.
vegeel schreef:
Ik vind 800 euro met levend veulen garantie niet duur als dekgeld , en zijn produkten zijn heel commercieel en zeker naar Nederland.Ten andere ik vind niets op de website van gestelhof (www.gestelhof.be ) over een verkoop van Aros naar duitsland .
Aros is wel een van de meest succesvolle jonge paarden van Belgie.
vegeel schreef:Ten andere ik vind niets op de website van gestelhof (www.gestelhof.be ) over een verkoop van Aros naar duitsland .
Aros is wel een van de meest succesvolle jonge paarden van Belgie.
Carri schreef:Noem mij eens een veiling waar alle paarden verkocht worden aan de afgeslagen prijzen. .......
staljaim schreef:HAllo allemaal,
ik ben blij met de reacties over saros, maar er komen nu ook reacties die niets met deze hengst te maken hebben........
Dat is toch erg zonde vind ik..
hebben mensen maby zelf een nakomling ervan en foto's..
mvg claudia
staljaim schreef:HAllo allemaal,
ik ben blij met de reacties over saros, maar er komen nu ook reacties die niets met deze hengst te maken hebben........
Dat is toch erg zonde vind ik..
hebben mensen maby zelf een nakomling ervan en foto's..
mvg claudia
Carri schreef:en wat is de afstamming van de merrie?
Wij hebben een Saros uit Calypso III. Valt zeker niet tegen.....
.