Maar met hoeveel maanden begint een merrie uier te krijgen?
groetjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Odess schreef:Mijn merrie heeft al sinds een maand of 8 iets opgezette klieren, maar de uier loopt nog niet vol. Oedeem voor de uier heeft ze al sinds ze een maand of 4/ 5 drachtig is. Het ligt er ook aan of de merrie al eerder veulens heeft gehad enzo. Als je merrie echt al heel vroeg een volle uier heeft, zou ik even contact opnemen met de DA, gewoon even voor de zekerheid.
texeenmaikey schreef:Odess schreef:Mijn merrie heeft al sinds een maand of 8 iets opgezette klieren, maar de uier loopt nog niet vol. Oedeem voor de uier heeft ze al sinds ze een maand of 4/ 5 drachtig is. Het ligt er ook aan of de merrie al eerder veulens heeft gehad enzo. Als je merrie echt al heel vroeg een volle uier heeft, zou ik even contact opnemen met de DA, gewoon even voor de zekerheid.
2 weken terug was hij er voor me ander 2 pony en toen zei hij wel dat ze al dik was voor de manden die ze nog moets hij had er naar gekeken maar verder zag het er wel goed uit (het is niet haar eerst veulen)
maar ik zal haar toch ff goed in de gaten houden ik heb echt het idee dat het bij haar wel snel gaat