Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
holly schreef:of juist helemaal niet omdat je het onzin vind.
(supplementen passend bij de fokkerij wel te verstaan)
ceasario schreef:Inderdaad het laatste.
). Dikke benen of vochtophopinkjes zijn verleden tijd met zwavel. Mijn paard veel blijer met Maxh.holly schreef:Inderdaad in de drachtigheid, het onderzoek was in relatie tot OCD, botgroei etc. ik ben er niet gelijk overtuigd dat wat de voer maker levert toereikend is, dat is voor hen toch vaak een zaak van compromissen (en geld).Dat is dan een aanvulling tijdens de drachtigheid?
Is dit voor jouw iets wat je standaard doet omdat het voor jou resultaat geeft?
. Daar gaat dit niet echt over, dus... Maargoed, ik zou niet weten hoe het met supplementen zit. Wat ik alleen raar vind is dat ze het effect van een 'pis-merrie' kunnen weghalen. Ik kan me voorstellen dat ze dat doen door op verschillende dagen verschillende doses van voer geven, die kloppen met de cyclus van een merrie ('de pil' bij de mens). Ik kan me voorstellen dat dat helpt, maar om nou elke dag dezelfde hoeveelheid te geven... Is er hier iemand die een pis-merrie heeft en mij kan vertellen of die merrie ook anders doet als ze níet hengstig is? Ik vind het wel interessant... Missouri schreef:ceasario schreef:Inderdaad het laatste.
Voer je merriebrok?
?
ceasario schreef:4 uur
goede wei