) en ik vroeg me af of jullie me meer konden vertellen over nakomelingen van deze hengst zoals karakter, werkwilligheid etc. Ik weet wel ondanks dat Peter Pan een springpaard is, de merrie die ik ga rijden meer dressuurgericht is. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) en ik vroeg me af of jullie me meer konden vertellen over nakomelingen van deze hengst zoals karakter, werkwilligheid etc. Ik weet wel ondanks dat Peter Pan een springpaard is, de merrie die ik ga rijden meer dressuurgericht is.

op stal beetje chagi totdat de deur open gaat dan is het echt een knuffelbeer! ze is alleen wel wat eenkennig, ze is erg chagi tegen andere mensen.
en zakt de concentratie weg masja schreef:Margon hier op bokt heeft een Peter Pan... Misschien kan zij je meer vertellen.
Wij hebben er tot voor kort een op stal gehad. Jessica24 kan je hier wel meer over vertellen denk ik.
Masja
Oosterhui schreef:Goh, nee , als ik er zo over nadenk ken ik er geen een eigenlijk... via welke hengstenhouder ging ie ook al weer ...