.. Het is wel een druktemaker maar dat kan je verwachten denk ik van een paard met hoog bloed. Zijn er hier nog meer mensen die een Belisar paardje hebben??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.. Het is wel een druktemaker maar dat kan je verwachten denk ik van een paard met hoog bloed. Zijn er hier nog meer mensen die een Belisar paardje hebben??

Op stal heel braaf ook. Alleen als hij eenmaal iets engs gezien heeft vindt hij ineens alles eng.. dats beetje jammer haha Elisa2 schreef:Ik heb ook een Belisar x Ulster super beestje,hard voor je willen werken,heel braaf,zelf het hoofd in het halster,en hoofdstel doen enzo,alleen een beetje zuur op stal.
CarolienS schreef:Elisa2 schreef:Ik heb ook een Belisar x Ulster super beestje,hard voor je willen werken,heel braaf,zelf het hoofd in het halster,en hoofdstel doen enzo,alleen een beetje zuur op stal.
Wat grappig, ik heb ook belisar x Ulster gereden, was (ik geloof in 2000) kampioen van Drenthe van de 3jarigen.
Hartstikke leuk dier, heel braaf en makkelijk in de omgang en om te rijden. Alleen tijdens het voeren en in de veulenperiode wat zeur, maar geef hem eens ongelijk. Best jammer want het is nu een fokmerrie

Doe mij maar een Belisar x Pion
met een dressuurindex van 174. Zit er sterk over te denken om toch de gok maar te nemen en mijn merrie door hem te laten dekken.