Afstammeling van Kantjes Ronaldo, Sulaatik's Sarah

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

gretoes

Afstammeling van Kantjes Ronaldo, Sulaatik's Sarah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-05 18:21

Ik heb informatie gekregen over 2 veulens van de pony die ik al een aantal jaar rij. Ik ben namelijk aan het zoeken naar een hengst voor deze merrie, maar wou eerst weten wat er van haar veulens is geworden.

Dit zijn de gegevens:

Tavantel Vb. 23939 v. Kantje' Ronaldo, geb. 1995
Eline Stb. 6355 v. Kantje's Ronaldo, geb. 1996

Weet iemand iets over deze 2 pony's?? Ik hoor het graag!

Alvast erg bedankt!

Sizz

Re: Afstammeling van Kantjes Ronaldo, Sulaatik's Sarah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 19:35

Kantjes Ronaldo is een best goeie new forest hengst. Was volgens mij naar Franktrijk voor dekdienst. Maar ik weet het fijne er ook niet meer van. Ik heb zelf een NF gehad van Ronaldo. Een leuke C pony die best goed kon springen. Voor de rest ken ik nog wel wat pony's van Ronaldo. Die in de buurt lopen. Eentje loopt nu in Zeeland en springt onder Wisekerke internationaal. Is al 2x KNF kampioen geworden ZZ springen en heeft een EK gelopen. Dat is Wisekerkes Fred.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 20:43

Kantje's Ronaldo schijnt weer terug te zijn in Nederland en zal 19 februari te zien zijn op de hengstenkeuring.

Misschien kun je bij het stamboek informeren over waar deze nakomelingen gebleven zijn? En waar zijn die veulens geboren? Bij stal Sulaatik? Anders kun je misschien daar informeren?

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 07:57

Liberty op bokt heeft allemaal van die New Forest boeken, mss staan ze daar wel in, stuur haar maar een pbtje.

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 14:52

Memiro heeft een hele mooie merrie gehad van Kantjes Ronaldo. Ze heeft er ook een veulentje uit gefokt van Orchids Tygol. Pb haar maar voor meer info!

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 19:43

Kantje's Ronaldo komt inderdaad terug naar nederland.
Misschien moet je eens naar het stamboek in Vught bellen daar staat die waarschijnlijk wel tussen als die is opgenomen.
Veder heeft mijn nicht een E-pony van Kantje's Ronaldo en dat beest springt ook echt super.
Veder ken ik er ook nog wel meer maar dat is teveel om op te noemen.
Veel sucsses met het vinden van hun.

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 22:29

starlet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 16:29

Kantje's Ronaldo is nu al weer in nederland hoor en wordt volgende week weer op de hengstenkeuring gepresenteerd.....

Willen jullie Sara weer laten dekken ??? leuk !!!!!

Groetjes,
A

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 19:12

mijn vriendin heeft een afstammeling van kantjes ronaldo. erg leuke pony.... staat te koop op marktplaats:Thimo , d-pony ,valk kleur, zuid holland 1.45 met foto's

gretoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-05 18:58

Erg bedankt voor de reacties! Ik ga er zeker wat mee gaan doen! Hopelijk vind ik de 2 nakomelingen nog!

gretoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-05 19:00

starlet schreef:
Kantje's Ronaldo is nu al weer in nederland hoor en wordt volgende week weer op de hengstenkeuring gepresenteerd.....

Willen jullie Sara weer laten dekken ??? leuk !!!!!

Groetjes,
A

Ja, om zo een opvolger oor Pipi te krijgen, hoepijk word het veulen net zo groot als Sarah. Maar dan moet Pipi nog wel even mee gaan! Ze is weer erg ziek geweest, moest aan de prednison, en phentipulmin, maar gaat nu weer erg goed met d'r, hopelijk blijft dat zo!

starlet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 09:51

okee dan... verveldn van Pippi..... maar verder leuk hoor..... dan moeten jullie maar naar de hengtenkeuring komen kun je alle hengsten zien die ter dekking staan..... de keuring is dus aanstaande zaterdag 19 februari. Ik heb trouwens gehoord dat Ronaldo maar beperkt wordt ingezet voor de fokkerij. Niet zomaar voor iedereen..... maar als je het zeker wilt weten kun je het beste even bellen met de eigenaar.