merrie of hengst?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pikolino

merrie of hengst?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-05 19:22

mijn mama's paard is drachtig en we zaten er is over na te denken wat nouw leuker is of wat we het liefst zouden willen hebben...
het belangrijkste is natuurlijk dat het gezond is maar wat zouden jullie liever willen?

een hengst of een merrie en waarom?!?!?!

Sizz

Re: merrie of hengst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 19:42

Het is maar hoe je het bekijkt:
Als je wilt fokken is een merrie mss handiger... of je wil een goed gekeurde hengst hebben. Voor de sport hangt het ervan af hoe het karakter van het paard is. Wil je een vechter, dan zijn meestal de merries die dit doen. Maar hengsten kunnen ook, als je van ze wint, tot het uiterste gaan. Merrie of hengst, mss niet de makkelijkste karakters. Maar het is maar wat bij jouw past en wat het karakter is van het paard.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 00:38

doe mij maar roze muisjes Clown Merrie is een stuk praktischer Haha!

Annechien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 08:45

merrie..... ik hoef geen hengst te hebben!

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 09:39

mij maakt het niet uit!
toen ik ging kijken voor een veulen, waren de eerste vier die ik zag wel hengstjes. maar dat kwam gewoon zo uit! nu heb ik een merrie'tje en daar ben ik ook heel gelukkig mee Lachen

xtvax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 11:42

Mijn merrie is ook drachtig, nog 1 maandje Haha! .
T maakt mij niet uit wat het wordt. Ik hoef geen merrie zodat ik mijn merrie lijn kan voortzetten, dat is voor de échte fokkers wel vaak zo. Een hengstje lijkt mij ook wel leuk, hebben vaak toch net wat meer uitstraling, maar dan moet je ze later wel hengst kunnen houden en dat is vaak lastig. Maakt mij dus niet zo veel uit!

robbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 13:26

Beide, ik heb nu een merrietje dus ik zou nu wel graag een hengstje willen... maar zolang het maar gezond is ben ik met allebei heel blij!!