Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!! word je niet goed van... (tis n Kigali x Purioso), heel werkwillig maar als ze der kop der verkeerd op heeft staan mag je uitkijken! love_sodera schreef:geeft purioso ook moeilijke karakters door? weet ik geloof ik ook waar mijn pony der karakter vandaan heeft, is zo'n zeikmerrie af en toe!! word je niet goed van... (tis n Kigali x Purioso), heel werkwillig maar als ze der kop der verkeerd op heeft staan mag je uitkijken!
love_sodera schreef:uhm over Balzflug word nog wel eens wat gezegd, Zeoliet, en k dacht Elcaro ook nog wel....
) petraaken schreef:Rubiquils zijn over het algemeen brave, koele dieren maar geen lamzakken. Sultano net hetzelfde. Sandro Hit en Rubinstein staan ook bekend om hun goede karakters. Flemming schijnt ook brave karakters door te fokken maar ook weke ruggen.
avhemert schreef:Junior, ook niet zo'n lekker typ.
LDRD schreef:
Sandro Hit goede karakters? Denk dat de meningen daarover verdeeld zijn.

bijoulau schreef:Amor zijn niet te rijden

bijoulau schreef:Jazz zijn gewoon brutaal en daar moet je mee overweg kunnen.
bijoulau schreef:Triton zijn heet

bijoulau schreef:En uberhaupt vos merries zijn bij voor baat al een ramp.
Vajramani schreef:LDRD schreef:
Sandro Hit goede karakters? Denk dat de meningen daarover verdeeld zijn.
Ik denk dat bij elke hengst de meningen daarover verdeeld zijn.
Ik ken rex magna's die in de dressuursport lopen, ken super braven Jazzen.
Gribaldi's die aan de grond blijven.
Elke hengst heeft wel brave en minder brave nakomelingen. Maar sommige hengsten zijn bij voorbaat al bevooroordeeld.