Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
leuke paardjes die bernsteins van jullie. Heb toen bij het Studbook Zangersheide via de email nog info opgevraagd maar die lui reageren niet eens
. Heb pas weer een bericht gezonden, maar vraag me af of ik uberhaupt nog reactie krijg
eindelijk weer eens een topic over Bernstein, de andere waren wel over de datum, kon er in iedergeval nooit op reageren.
). Staan ook foto's op de website.
Bar schreef:Bij sommige foto's zie ik wel wat gelijkenis met mijn merrie.
Blijf het raar vinden dat Zangersheide niet eens de moeite neemt om te antwoorden, al is het maar om te zeggen dat ze de info niet kunnen leveren of wat
Citaat:Ik heb een kleurenposter van Bernstein maar deze zet ik niet op het internet, alleen voor serieuze gegadigden heb ik een kopie in een lage resolutie.
Citaat:Ik zie vooral in de merries veel gelijkenis in het hoofdtype met mijn merrie. (Altijd oortjes naar voren een uitdrukking die ik bij alle Bernsteins zie)
Mijn meissie heeft keurig nette voetjes. Ik herken dit dus absoluut niet.Citaat:Haar enige minpuntje vindt ik haar wat "platte voeten" waar ze overgens goed mee over weg kan.
Wisten jullie dat Bernstein nog een volle broer had? Zijn naam is Royal Flash Z en hij heeft in Duitsland ter dekking gestaan.
germie schreef:Ik heb overigens nog ergens een dekfolder van deze hengst.
kitbits schreef:germie schreef:Ik heb overigens nog ergens een dekfolder van deze hengst.
Waar stond hij toen ter dekking.
Kan je deze inscannen?
). Het is een miniboekje van 4 pagina's, grootte half A5 ong.