hoe vind ik veulen(s) van mijn merrie?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jessje

hoe vind ik veulen(s) van mijn merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-05 19:18

aan mijn merrie kun je duidelijk zien dat ze al veulens gehad heeft, kan ik die ergens vinden? ze is nu weer drachrig, en ben gewoon nieuwschierig Lachen
ze is een kwpn-er, en was 14 toen ik haar kocht, kwam toen uit de sport, dus ik denk dat ze vrij vroeg al één of meer veulens moet gehad hebben...
haar naam op papier is Gonnie (sportnaam devil's own)

Sammie

Re: hoe vind ik veulen(s) van mijn merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 19:47

Bij het kwpn een nakomelingen overzicht aanvragen. Adressen heb je dan niet, maar wel naam, geboorte, kleur, vader evt hoogte en sportprestaties.

LesleyLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 11:12

Je zou misschien ook eens op www.paardenfokken.nl kunnen kijken. Als je je paard toevoegt dan kom je misschien achter nakomelingen...

RedFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 12:08

dat probleem heb ik ook
nouja niet dat je het kan zien maar mijn paardje is fokmerrie geweest is mij verteld (klopt ook aan gedrag te zien)
kost het geld omdat op te vragen?
ik weet dat de veulens niet goedgekeurd zijn omdat ze te klein zijn gebleven (daarom is ze verkocht)
veel suc6 met zoeken

jessje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-05 12:19

op paardenfokken.nl heb ik al eens gezocht en niets gevonden, ik ga volgende week eens bellen of mailtje sturen naar kwpn-secretariaat om te vragen of zij die info kunnen doorgeven...
bedankt voor de tips!! Lachen

redflame, ik zal je laten weten wat hun antwoord was en of je daar dan voor moet betalen enzo Lachen
ik zie bij devil vooral dat haar uier uitgerokken is en toen de veearts haar opvoelde zei hij ook dat ze al veulens gehad heeft.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 13:54

Een mailtje zou ik NIET sturen, want dan kun je zeer lang op antwoord wachten. Het kost niks, is helemaal gratis maarzou dan wel ff bellen óf een brief sturen.