Mijn verslag hierbij:
Klasse L:
- Tango: Leuk paard fijn lopen geen spectakel, maar snel afgeleid.
- Troy: zeer goed galopperen, does stappen, de draf tsja is al veel over gezegd niet voldoende. verruimen viel me daarentegen wel mee dat deed ie veel beter dan trento B. braaf paard ook.
- Tolando: oef wat viel die mij tegen. schitterend voorbeen gebruik mooi front, maar oh oh wat moest edward hard werken. schop schop schop mep mep mep om achter ook maar iets mee te krijgen. jammer jammer jammer. Die moet er bekaf afgekomen zijn.
- Trento B: Tjee wat een tank. eerste indruk: klein meisje achterover hangend op groot paard. 3 redelijk fijne basisgangen. gooit de knieen hoog op maar niets dan dat. Kan niet verruimen in de draf. viel me tegen had er meer van verwacht. slechte aanleuning kantelde veel.
- Tushinsky: veruit de beste van de klasse L. super paard wat een souplesse wat een veer en wat een verruimingen. is echt onder gepunt? Hoe kon Trento ooit meer punten krijgen dan deze bewegingskunstenaar???????????
- Sandreo: mooi paard zo moet in mijn ogen een dressuur paard eruit zien. al heb ik hem een stuk beter zien lopen dan dat ie vrijdag heeft laten zien. de aanleuning was zeer onrustig. Vond hem vandaag dus minder dan Tushinsky terwijl ik normaliter echt fan van Sandreo ben.
Klasse M:
- Special D: mooi paard had van mij wat chiquer mogen zijn. Ik vond hem niet imponerend.
- Skydancer: leuk paardje. fijn lopen niet heel erg imponerend maar is best een leuk paardje.
- San Remo: zeer mooi paard echt een mooi front, kwam met veel show binnen, maar bij het verruimen kwam het er helemaal niet uit. als je zo'n paard ziet zou je denken dat er ook spectakel komt, maar dat heb ik helaas niet gezien. naar mijn idee liep hij in 2 stukken. voor wel mooi, maar achter er niet bij.
- Son de Niro: kan me niet meer herinneren.
- Scandic: tsja absolute winnaar bij gebrek aan Florencio, maar wel verdient. hij was veruit de beste in de draf en galop en hij liep ook redelijk stukken stap zien. Heb best kunnen genieten van dit paard.
Alvast een stuk van mijn verslag ik ga straks verder met de Z -ZZL
Jullie zijn normaliter geen kritisch verslag van mij gewend. dit is gewoon mijn mening.
Merilyn