150000 Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
150000 
Sannah schreef:De Numero Uno van Tazz was ook niet verkeerd. Begon meteen met € 20.000 en eindigde met € 49.000
KWPN schreef:Cat nr 668 Valeron (Sandro Hit x Houston) is met 150.000 euro de veilingtopper van de KSS Sale geworden.
Wim Zegwaard gaf vanuit de sneeuw op zijn vakantie-adres het telefonische fiat voor de aankoop aan organisator Chris van Dam van EQ International. Zegwaard was ook samen met Han van Blokland koopman bij cat nr 687 Valencia (Tangelo van de Zuuthoeve x Candy Boy) voor 60.000 euro.
De aangewezen Numero Uno-zoon Viento Uno O met cat nr 482 werd voor 49.000 euro het duurste springpaard en kwam in het bezit van Albert Winninghoff van Winninghoff Stables. Het was al de zesde hengst die hij op de KSS sale kocht.
TequilaRos schreef:Sannah schreef:De Numero Uno van Tazz was ook niet verkeerd. Begon meteen met € 20.000 en eindigde met € 49.000
Nee inderdaad!!! Kan je ook ergens zien wie ze gekocht heeft?? Ben wel benieuwd waar dit paard blijft!!
chantal1 schreef:Valeron had in mijn ogen idd ook de kampioen moeten worden. De Indoctro aan het begin van de avond was een apart dier.
Merilyn schreef:In de kampioenskeuring liet de jazz zich beter zien dan de Sandro Hit. Dus op dat moment wel eerlijk gewonnen denk ik. Al vind ik persoonlijk de Sandro hit veel mooier en aansprekender, maar die liet zich gewoon minder zien op dat moment.