Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

maar al bij al een leuke avond waar heel wat moois bij voorbij kwam!!
en Anky deed ook leuk mee! Lingh blijft gewoon een vreselijk fijn paard om naar te kijken!
Ik had het idee dat Mischa Koot UB40 niet echt naar voren durfde te rijden. Bij de lichte tour hengsten vond ik OO Seven erg netjes gaan. Na vorige week in Amsterdam heb ik weer zitten genieten van Nourejev. Wat een uitstraling heeft dat paard! Tot slot de kür van Lingh. Tsja, daar word je gewoon stil van...
Wat een prachtig paard is dat. Is hij nog meer mensen opgevallen trouwens?Samsam schreef:Hadden ze nou niets beters kunnen vinden dan dat 4e paard (Magic HAHA) Wat een aanfluiting, hoe komt een paard dat zo waardeloos beweest in godsnaam aan punten in de ZZ-licht. onvoorstelbaar!
Remember schreef:Samsam schreef:Hadden ze nou niets beters kunnen vinden dan dat 4e paard (Magic HAHA) Wat een aanfluiting, hoe komt een paard dat zo waardeloos beweest in godsnaam aan punten in de ZZ-licht. onvoorstelbaar!
Dat paard werd ook heel erg beroerd gereden! Vond die merrie voorop de aansprekendste.
Samsam schreef:Ik heb me rot gelachen om het viertal Ferro's! Hadden ze nou niets beters kunnen vinden dan dat 4e paard (Magic HAHA) Wat een aanfluiting, hoe komt een paard dat zo waardeloos beweest in godsnaam aan punten in de ZZ-licht. onvoorstelbaar!
(Anky heeft het over het karakter en ziel van het paard)
, wat een paard zeg. Toen iedereen begon te klappen was ie echt op het beste van kunnen aan het lopen, je zag het gewoon, ontroerend. Zonde dat hij niet meer in de sport loopt. 

VValar schreef:Wat een mooie foto's heb je gemaakt Samsam! Heb je toevallig ook nog een aantal foto's kunnen schieten van Lingh?