Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Zabbie schreef:Nou, dan wacht ik vol spanning af !!! Ben er geinteresseerd !!!
Is er wel al ergens een exterieurindex van de hengst ?
) Zabbie schreef:zoals ik al zei... ben ik een leek op fokkerij gebied.
Maar er is toch wel een overzicht van de exterieur-kenmerken van Trento-B zelf ??
Heeft ie bijvoorbeeld een weke of strakke rug, hoe is de stand van zijn voorbenen... dat zij punten die voor mij van belang zijn !
Mijn excuses voor de domme opmerking, vergeef me
Sjappie schreef:Zegtgenoeg over het kwpn.Gister tijdens de KWPN Hengstenkeuring werd Trento de hemel in geprezen om zijn exterieur. Zo moet een dressuurpaard eruit zien werd er gezegd. Hij heeft maat, hij was bijna perfect. Ze gaven hem dan ook een 9.5. Zegt genoeg denk ik
Nu nog z'n hoofd niet meer kantelen en meer ontspannen lopen. Sammie schreef:Sjappie schreef:Zegtgenoeg over het kwpn.Gister tijdens de KWPN Hengstenkeuring werd Trento de hemel in geprezen om zijn exterieur. Zo moet een dressuurpaard eruit zien werd er gezegd. Hij heeft maat, hij was bijna perfect. Ze gaven hem dan ook een 9.5. Zegt genoeg denk ikNu nog z'n hoofd niet meer kantelen en meer ontspannen lopen.

Rinske schreef:Sammie schreef:Zegtgenoeg over het kwpn.Nu nog z'n hoofd niet meer kantelen en meer ontspannen lopen.
En zijn voorbeen meer naar boven brengen ipv alleen omhoog
Ik vond het er persoonlijk echt niet uitzien, maar goed.