Ik wil zo veel mogelijk over hem en zijn nakomelingen weten. de site www.elomahoeve.nl en www.paardenfokken.nl en www.allbreedpedigree.nl ken ik al.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en het is echt een fenomenaal paard met een geweldig karakter en lekker ondeugend. Voor deze hengst ligt de wereld open. Zijn afstamming heb ik ook gezien diverse jaargangen en ik ben er helemaal weg van (iedereen die op zijn presentatie was, was er weg van
) Dit jaar komt er geloof ik weer zo'n presentatie is echt de moeite om te bekijken die is bij hem thuis (bij de eigenaar en waar hij gestald staat) natuurlijk hier in Gilze
. vonnie schreef:www.horsecommerce.com/stalpopup.php?stal=20&taal=1
Ik weet zo niet de korte naam van de site maar zo kom je er op.
Ik heb afgelopen zomer een paard van een kennis daar gereden wat door hem gedekt(KI) werden het is echt een fenomenaal paard met een geweldig karakter en lekker ondeugend. Voor deze hengst ligt de wereld open. Zijn afstamming heb ik ook gezien diverse jaargangen en ik ben er helemaal weg van (iedereen die op zijn presentatie was, was er weg van
) Dit jaar komt er geloof ik weer zo'n presentatie is echt de moeite om te bekijken die is bij hem thuis (bij de eigenaar en waar hij gestald staat) natuurlijk hier in Gilze
.