Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Citaat:Ze was in de omgang wel heel erg lief en knuffelig.
Leuk dat je er foto's bij hebt gedaan. Hoe zijn de nakomelingen van je merrie als je er wedstrijdgericht naar kijkt..? Ik twijfel namelijk erg of ik met mijn merrie een veulen zal gaan fokken... Heeft het zin of niet etc... Citaat:Net geen ster(ze mocht niet vrijspringen op de keuring omdat ze flipte in de bak en er uit wilde springen, en van dat springen moest ze het nu net hebben), net niet braaf genoeg, had wel capaciteiten maar zelf niks in de sport gepresteerd.... Ik heb daarom besloten om een andere merrie te kopen.
Citaat:Heeft ze een goed karakter, een goede moederlijn, predikaten?
Citaat:Ik heb uit haar een veulen van Caricello ( een jonge holsteiner hengst) en dat is een super veulen. Al veel geld voor geboden maar ik wil hem niet weg doen.
Ik ben erg tevreden over deze merrie en haar nafok.
Citaat:Ik houd me al 7 jaar bezig met alles wat een goedgekeurd hengst is of word en alle keuringen ect. in nederland, belgië, duitsland en frankrijk waar ik sinds een jaar woon.. Ik heb ook een eigen paardenbedrijf/ stoeterij met 10 fokmerries.
Citaat:Heb een keer een Daimler-paard mogen kopen waarvan de rug zover was doorgezakt dat ik kon opstijgen zonder stijgbeugels...
De tweede en laatste Daimler die ik in het echt ken(de) had zoveel ocd in allerlei gewirchten dat het echt dramatisch was. Was trouwens een Daimler x Erdballxx x onbekend.
Het is volgens mij niet voor niets dat de hengst Daimler zelf met de stille trom het land heeft verlaten...
Verder heb ik contact gehad met het KWPN en als je in het voorjaar de papieren van de merrie opstuurt en een beetje aangeeft wat voor veulen je zou willen, dan wordt er een fokadvies voor je gemaakt, dus ben benieuwd.