Hij is nu bijna 10 maanden en staat lekker met zijn vriendjes en (nu nog even) vriendinnetjes in de opfok. Ik ga er ieder weekend 2 keer heen en dan klooi ik lekker met hem aan: poetsen, op het erf scharrelen en wandelen. Hij vindt dat echt allemaal prima!! Nu heeft hij natuurlijk ook nog niet zoveel last van zijn hormonen, dus hoe het straks in het voorjaar en in de zomer wordt is nog even afwachten!! Wordt hij straks een
of blijft hij echt
? Ik geloof dat ik al een klein voorproefje heb gehad: waren weer eens aan het wandelen op een beetje een winderige dag. Toen gingen er ook nog een aantal paarden in een wei waar we langs liepen onwijs rondcrossen. Hup Zucchero zijn staart in de lucht en ploing ploing liep hij naast me te dansen. Kan ik ook niet afstraffen dan, want ik ben dan veel te veel van hem aan het genieten. (Of het nou verstandig is of niet.... hah daar kom ik dan vanzelf wel achter
)Ik ben er benieuwd naar jullie ervaringen met Metall nakomelingen. Ik ben nog niemand tegengekomen die een Metall heeft en niet zo enthousiast is over het karakter! Ik lees graag jullie verhalen over wat jullie met de Metalls meemaken. En wat mij dus eventueel nog te wachten staat!!

Snel schrijven, want ik ben heeeeeel nieuwsgierig!!
Hihi misschien kunnen we wel een keer een Metall nakomelingen ontmoetingsdag organiseren

Ik zal hem morgen proberen op de site te zetten.