montecristo

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rhea

montecristo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-05 19:08

Zal hij komend seizoen voor de dekdienst beschikbaar zijn?

Tegen welke prijs?

Hoe vererft hij?

Hurrycane

Re: montecristo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 21:16

Rhea schreef:
Zal hij komend seizoen voor de dekdienst beschikbaar zijn?

Tegen welke prijs?

Hoe vererft hij?

Waarom zou hij niet beschikbaar zijn? Prijs zal wel ongeveer gelijk zijn aan voorgaande jaar denk ik. 1350 euro misschien iets meer?

Hoe vererft hij? Goed Haha!
Goede beweging, elastisch, goed karakter, aansprekend uiterlijk over het algemeen.

Montecristo (GP):
Afbeelding

Zijn KWPN goedgekeurde zoon Rolex (Montecristo X Winckenburgh) ZZ-zwaar startgerechtigd:
Afbeelding

Onze 4 jarige merrie. Montecristo X Elcaro:
Afbeelding

boytjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 21:32

ik kan vragen voor je of die weer beschikbaar is want loop stage bij lauw van vliet en die least hem zeg maar als dekhengst

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-05 22:00

als je dat zou willen graag!! Knipoog

Weet je tevens wanneer zij hengstenshow hebben?

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 09:22

Hij was vorig jaar beperkt beschikbaar vanwege zijn sportcarriere. Hij is vrij duur kwa dekgeld (ik dacht 1700 euro maar dat weet ik absoluut niet zeker)
Hij vererft naar mijn mening goed. Ruime fuctionele gedrage gangen (niet spectaculair maar werkbaar), veel lengte in het lijf en front en maat. (Mijn zelf gefokte Montecristo kwam uit een moeder van stm 170 en die is nu op 5 jarige leeftijd ruim 173 en ik ken geen kleine nakomelingen van hem)Voor mij een positief punt van zijn vereving is dat hij zijn eigen type erg doorfokt. Je moet de hengst dus wel mooi vinden. Veel mensen zijn dus niet zo dol op zijn redelijk klassieke type. Hij heeft wel een sterk karakter en geeft dat ook door. Mijn Montecristo is meestal erg vrolijk en erg werklustig. Enorm koel in de kop maar wel heet met rijden. Het is net een bom die ieder moment kan ontploffen maar dat doet hij dus nooit en loopt overal langs eng of niet. Alleen als hij zijn dag niet heeft.....oei, hij kan dus soms echt geen zin hebben en is dan uitermate sjagarijnig. (ik dacht dan ruinen een gelijkmatig karakter hebben..hmmmm)

boytjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 18:56

nee het dekgeld van afgelopen jaar was 1360 zal nu iets duurder worden denk.Ik heb lauw vandaag niet zelf gesproken dus kon niks vragen.
heb wel de site www.horses.nl/lauwvanvliet
show's wat ik hoorde zijn begin april

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 20:02

Afbeelding
[img]http://www.vwf.nl/VWF/Foto's/camperlmontecristonijmegen090601.jpg[/img]

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 23:19

Mijn Montecristo komt uit een merrie van 1,64 en nu , 5 jaar, is hij ongeveer 1,65 en wordt misschien nog iets groter. Hij is heel vrolijk en opgewekt, ook heel braaf maar geen dooie (geeft veleens een vreugde bok als ie eindelijk in draf/galop mag) Mijne is ook erg nieuwsgierig en heeft gevoel voor zijgangen en heeft een snel achterbeen.