Mijn paard is een afstamming van de bwp hengst Cevin ( Calando1x Capitano), wie kent deze hengst en kan me er iets meer over vertellen?
Ik geloof dat de hengst hier een tijd ter dekking heeft gestaan. Dus waarschijnlijk kan je hier wel voor info http://home.tiscali.be/schoukens/index_main_mos.htm
bedankt, jammer genoeg staat er geen email adres bij en staat er geen info van Cevin op de site zelf.Kent iemand anders hem mischien?
ik heb een heel klein beetje info gevonden.BWP hengst 1991 bruin 1.67mggk: Holststamm 173verder kan ik alleen voor je kijken of er ook afstammelingen zijn maar dan moet je maar even een pbtje sturen als je dat wilt weten..
raar volgens sommige site's staat hij ter dekking bij zangersheide maar op de site van zangersheide kan ik niks over hem vinden.Ik heb eens een mailtje naar zangersheide gedaan, hopelijk beantwoorden ze me die.
Ik rijd ook af en toe met een merrie van Cevin.Ik dacht dat hij nu in Amerika dienst deed ... maar kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten .