De Goede Ree Now or Never, nakomelingen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

FlyingHigh

De Goede Ree Now or Never, nakomelingen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-05 22:26

Wie o wie heeft een nakomeling van deze heerlijke hengst? Ik ken deze vent vanaf dat hij als 1,5 jarige uit de opfok kwam en heb hem een tijd lang op stal mogen meemaken. Een geweldig karakter! Ik heb zelfs nog beeldmateriaal toen hij (erg ruig!!)aan het spelen was met zijn makkertje "Papillon". Ik ben benieuwd naar zijn nakomelingen!

lienet

Re: De Goede Ree Now or Never, nakomelingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 01:12

FlyingHigh schreef:
Wie o wie heeft een nakomeling van deze heerlijke hengst? Ik ken deze vent vanaf dat hij als 1,5 jarige uit de opfok kwam en heb hem een tijd lang op stal mogen meemaken. Een geweldig karakter! Ik heb zelfs nog beeldmateriaal toen hij (erg ruig!!)aan het spelen was met zijn makkertje "Papillon". Ik ben benieuwd naar zijn nakomelingen!

Wij! Een merrie, lijkt goed in de maat te komen, klein koppie, lief karakter, beweegt goed....helaas geen recente foto's, moet ik nodig even maken.
Ik hoop Now Or Never te zien op de hengstenkeuring, hopenlijk ook onder het zadel en dan beter en netter gereden dan vorig jaar.

De moeder hebben we in de verkoop, maar lukt dat niet, dan denk ik dat wij haar weer laten dekken en waarschijnlijk wel weer voor deze hengst kiezen.

Ken je de hengst via van Drie?

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 14:48

Ik ken 1 nakomeling van hem uit een marieton's Jasper moeder! Leuk ding. 2de premie op de keuring vorig jaar. Heb helaas geen foto's

EsvanEs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 15:27

ikke ook *LOL* naja ik ken hm nog niet, maar over 1 maandje ga ik kennis met hem maken..haha...even duidelijkere uitleg:
Mijn verzorgpony is drachtig van deze knappert! 6 maart is ze uitgerekent. Ben heel erg benieuwd wat er uit komt, vind t wel een super mooi hengst! kan je misschien dat beeldmateriaal (of zijn het geen fotos??) een keer PB-en??

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-05 18:00

EsvanEs schreef:
ikke ook *LOL* naja ik ken hm nog niet, maar over 1 maandje ga ik kennis met hem maken..haha...even duidelijkere uitleg:
Mijn verzorgpony is drachtig van deze knappert! 6 maart is ze uitgerekent. Ben heel erg benieuwd wat er uit komt, vind t wel een super mooi hengst! kan je misschien dat beeldmateriaal (of zijn het geen fotos??) een keer PB-en??

Ik heb het op video staan. Zal ook nog even zoeken of ik digitale foto's heb van hem. ZOja, dan plaats ik ze hier.........

EsvanEs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 22:44

ja is goed! ben ik wel benieuwd naar!