wie kocht een tinkertje bij het pelgrimspark paardenmelkerij

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

chantalsilas

wie kocht een tinkertje bij het pelgrimspark paardenmelkerij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-05 22:17

Ik heb een tinkertje gekocht bij Wanda van het pelgrimspark paardenmelkerij. Een schat van een paardje,lief en betrouwbaar.
Ik heb een tijdje daar de kudde tinkers meegemaakt,zoek kontakt met mensen die er ook een tinkertje kochten om misschien wat kontakt op te bouwen en te weten hoe het hen vergaan is.
Mijn tinker heeft als moeder Gypsy,ze is nu 2.5,Gypsy heeft het jaar daarna nog een veulentje gehad die is nu 1.5,hette toen Tucky dacht ik.
Waar is die beland?
Heeft iemand al moeite gedaan om afstamming van zijn jaarling/twenter te achterhalen?

tjeetje

Re: wie kocht een tinkertje bij het pelgrimspark paardenmelk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 18:21

Hallotjes,

Ik ken die kudde tinkers ook, heb ze zien komen nl, en als je wilt weten waar ze precies vandaan komen wordt het heel lastig denk ik. Ik weet dat ze uit engeland komen en als groep door iemand zijn aangekocht en hier zijn ingevoerd. Ze zijn daarna als groep door Wanda aangekocht.

Morrie

Re: wie kocht een tinkertje bij het pelgrimspark paardenmelk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 12:12

ik ken ze ook, heb ze zien komen en gaan......

Alle Tinkers zijn nu weg bij de melkerij, ze staan in Ierland en in Duitsland

Als je wilt weten waar het andere veulen van Gypsy is beland, zul je Wanda even moeten bellen of mailen, denk ik.....