Het moet een beetje meer een rijpaard worden dan..
Wat lijkt julllie een leuke kruising daarvoor?
Hebben jullie ook foto's van kruizingen met dravers?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

). Nu is Figaro wel 1.70 hoog, misschien speelt dat ook mee.

Karin schreef:
Maar mocht je besluiten om met je draver te gaan fokken en je wilt er geen volle draver uit hebben, dan zou ik toch zo dicht mogelijk bij de 'wortels' van het paard blijven en kiezen voor een hengst met een percentage Arabisch (bij NRPS) of Engels volbloed (die laatstgenoemde vind je zowel bij NRPS als KWPN)

Hij had ook wat meer knieactie dan de gemiddelde draver (dat vond ik zelf wel jammer) Maar verder tonnde hij goede gangen
Geweldig paardje! leert snel, is zeer veelzijdig... en ze is nog mooi en lief ook... 
Orchid schreef:Zijn wel mooi die kruizingen met arabieren..alleen...ik heb het niet zo op arabieren![]()
Zijn voor die kruizingen het sporttype arabieren gebruikt, of die echte 'pronkarabieren' om het maar even zo te zeggen
Danielle_1 schreef:Orchid schreef:Zijn wel mooi die kruizingen met arabieren..alleen...ik heb het niet zo op arabieren![]()
Zijn voor die kruizingen het sporttype arabieren gebruikt, of die echte 'pronkarabieren' om het maar even zo te zeggen
Hallo zeg!
Heb je wel eens foto's gezien van het paardje van Karin?
Is een van de mooiste kruizingen die ik ooit gezien heb![]()
Maar ja smaken verschillen natuurlijk![]()
Zelf heb ik een frans amerikaanse draverruin,die ik graag zou willen laten dekken
)

)?