Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
MarchaL schreef:Alhoewel het me voorheen eigenlijk nooit echt veel interesseerde vind ik het nu toch wel leuk om het een en ander uit te zoeken over de afstamming van mijn merrie. Mijn merrie is een Darwin x Stornello xx. Over Darwin heb ik al volop informatie kunnen vinden maar over Stornello xx word ik helaas niet veel wijzer. Kan iemand mij misschien informatie geven over Stornello en heeft iemand eventueel misschien foto's? Ik ben erg benieuwd hoe hij er uitziet en of ik eventueel enige overeenkomsten zie!
Verder tast ik eigenlijk ook nog volledig in het duister over haar moederskant de strade-stam. Over haar moeder Istrade heb ik inmiddels wel wat informatie kunnen vinden maar over de verdere strade-stam kan ik eigenlijk niets vinden. Ik weet via het KWPN inmiddels ook dat mijn merrie in 2001 een (hengst)veulen heeft gehad. Bij het KWPN staat hij ingeschreven als U-strade. Helaas kan ik hier ook helemaal niks over terug vinden. Ik hoop dus dat er misschien een bokker is die mij iets meer informatie kan geven over Stornello, de strade-stam opzich of haar veulen U-strade. Alvast bedankt!
Citaat:MarchaL schreef:Alhoewel het me voorheen eigenlijk nooit echt veel interesseerde vind ik het nu toch wel leuk om het een en ander uit te zoeken over de afstamming van mijn merrie. Mijn merrie is een Darwin x Stornello xx. Over Darwin heb ik al volop informatie kunnen vinden maar over Stornello xx word ik helaas niet veel wijzer. Kan iemand mij misschien informatie geven over Stornello en heeft iemand eventueel misschien foto's? Ik ben erg benieuwd hoe hij er uitziet en of ik eventueel enige overeenkomsten zie!
Verder tast ik eigenlijk ook nog volledig in het duister over haar moederskant de strade-stam. Over haar moeder Istrade heb ik inmiddels wel wat informatie kunnen vinden maar over de verdere strade-stam kan ik eigenlijk niets vinden. Ik weet via het KWPN inmiddels ook dat mijn merrie in 2001 een (hengst)veulen heeft gehad. Bij het KWPN staat hij ingeschreven als U-strade. Helaas kan ik hier ook helemaal niks over terug vinden. Ik hoop dus dat er misschien een bokker is die mij iets meer informatie kan geven over Stornello, de strade-stam opzich of haar veulen U-strade. Alvast bedankt!MarchaL schreef:Alhoewel het me voorheen eigenlijk nooit echt veel interesseerde vind ik het nu toch wel leuk om het een en ander uit te zoeken over de afstamming van mijn merrie. Mijn merrie is een Darwin x Stornello xx. Over Darwin heb ik al volop informatie kunnen vinden maar over Stornello xx word ik helaas niet veel wijzer. Kan iemand mij misschien informatie geven over Stornello en heeft iemand eventueel misschien foto's? Ik ben erg benieuwd hoe hij er uitziet en of ik eventueel enige overeenkomsten zie!
Verder tast ik eigenlijk ook nog volledig in het duister over haar moederskant de strade-stam. Over haar moeder Istrade heb ik inmiddels wel wat informatie kunnen vinden maar over de verdere strade-stam kan ik eigenlijk niets vinden. Ik weet via het KWPN inmiddels ook dat mijn merrie in 2001 een (hengst)veulen heeft gehad. Bij het KWPN staat hij ingeschreven als U-strade. Helaas kan ik hier ook helemaal niks over terug vinden. Ik hoop dus dat er misschien een bokker is die mij iets meer informatie kan geven over Stornello, de strade-stam opzich of haar veulen U-strade. Alvast bedankt!
Citaat:Ik snap dr helemaal niets van...ik heb hier straks helemaal niets geplaatst en nu sta ik hier ineens met 3x het zelfde verhaal....??!!!
Citaat:Is jouw paard misschien gefokt door meneerHagens uit Wageningen??
Citaat:Hij heeft twee preferente merries nu staan, dus mocht je wat willen weten neem ik contact met hem op.
Mijn paard heeft een zeer smalle en iele bouw en ik ben benieuwd waar dit vandaan komt. Haar vader Darwin heeft namelijk een hele andere bouw. Ik heb gehoord dat er hele sierlijke paarden uit de strade-stam komen die op keuringen vaak hoge ogen gooien. Aangezien er op het internet vrijwel geen foto's te vinden zijn van paarden uit de strade-stam ben ik benieuwd of ik er op deze manier aan zou kunnen komen
Citaat:Ik ken wel een paard dat Paristrade heet. Dat is een Jet Set D x Stornello. Misschien is dat ook wel familie?!