Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Duveltje schreef:Wat vinden jullie van de deelname aan de lichte tour Kur in Den Bosch?
KWPN heeft de (voorlopige??) deelnemers op de nieuws site gezet.
Viel mij op dat Roman Nature en Rubels er niet op stonden. Weet iemand daar meer van?????
Wouter24 schreef:................ en Roman Nature word klaargestoomd voor de GP

CGJ12 schreef:Zéér matig rubriekje trouwens...........
Magique schreef:Uitslag:
1. OO Seven
2. Nourejev
3. Obelisk
4. Kigali
5. Kimberley
6. Inspekteur
Magique schreef:Van de zomer was Roman Nature nog geblesseerd nu dus niet meer ?
Of klaarstomen voor de GP die doet het natuurlijk altijd goed
Aimee schreef:Maarre... als ik me niet vergis wordt Nourejev ook klaargestoomd voor de GP. Waarom is dat voor Roman nature wel een excuus om niet te komen en voor Nourie niet?
Magique schreef:Uitslag:
1. OO Seven
2. Nourejev
3. Obelisk
4. Kigali
5. Kimberley
6. Inspekteur
Aimee schreef:Het is maar waar je puf voor hebt op nieuwjaarsdag....![]()
Maarre... als ik me niet vergis wordt Nourejev ook klaargestoomd voor de GP. Waarom is dat voor Roman nature wel een excuus om niet te komen en voor Nourie niet?
Jan_VT schreef:Idd, op nieuwjaarsdag. Dan geraak ik meestal niet verder van m'n bed naar de zetel.![]()
Same here... Wouter24 schreef:
Nourie 1 natuurlijk, OO seven kan alleen nog maar dromen van zulke internationale percentages
Wouter24 schreef:Magique schreef:Uitslag:
1. OO Seven
2. Nourejev
3. Obelisk
4. Kigali
5. Kimberley
6. Inspekteur
Nourie 1 natuurlijk, OO seven kan alleen nog maar dromen van zulke internationale percentages
Magique schreef:[Imke kan gewoon erg fijn sturen en geeft een héél sympatiek beeld in tegenstelling tot Edward.
[/quote]
Magique schreef:Imke kan gewoon erg fijn sturen en geeft een héél sympatiek beeld in tegenstelling tot Edward.
Magique schreef:Nouri kan inderdaad dromen....... van Imke op zijn rug![]()
Koning van de dressuur vond ik toch wel veel hengsten erg slecht voorstellen net als Nouri veel trek en plukwerk en geschup.
Kigali lijkt nog niet klaar voor de LT zag er erg slordig en gehaast uit.
Obelisk vind ik toch wel fijn verbeterd in een jaar hoewel het niet mijn type is.
Imke kan gewoon erg fijn sturen en geeft een héél sympatiek beeld in tegenstelling tot Edward.
fedinand schreef:Kirsten geeft geen vriendelijk beeld
?????????
Sorry....maar van alle voosrgestelde hengsten die ik heb gezien,stelt zij ze toch het meest
vriendelijk
voor,zonder getrek en geschop!!