Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Of het KWPN hem nu neemt of niet. (Al heb ik wel het gevoel dat met de mogelijke goedkeuring voor het KWPN al rekening is mee gehouden in het dekgeld aangezien hij 400 euro duurder is geworden tegenover vorig jaar.)
CGJ12 schreef:Dan maar hopen dat het KWPN hem NIET neemt.........
afzetters, laatst kwam ik een site tegen waar Florencio nog voor €850 of 900 opstond. Dat is lekker makkelijk verdienen zo. Charos schreef::x afzetters, laatst kwam ik een site tegen waar Florencio nog voor €850 of 900 opstond. Dat is lekker makkelijk verdienen zo.
Jan_VT schreef:IK volg CGJ. Hij is best goedkoop.
Sammie schreef:Jan_VT schreef:IK volg CGJ. Hij is best goedkoop.
Dus als zijn nakomelingen straks voor geen meter lopen wordt hij weer goedkoper?
Sammie schreef:Ik meen mij te herinneren dat Gribaldi 'nog steeds' 'maar' €900 is.
Of zou dat die reden zijn dat hij veel dekt![]()
Ik vind het dekgeld van SD ook hoog. 900 terwijl zijn nakomelingen nog geboren moesten worden. Maar dat lijkt wel de trent te zijn bij net ggk hengsten.
Als ze het dekgeld niet verhogen zou hij er nog meer hebben en dan zou de hengst niet meer in de sport kunnen lopen.
Citaat:In Duitsland kost Florencio 1200 euro incl. Beter daar bestellen dan