Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

TequilaRos schreef:Ik ging er tenminste van uit dat je Zuidhorn bedoelde en niet Zuidhoorn...
maar in ieder geval bedankt want ik wilde weten of ie nou zo op zijn moeder of op zijn vader leek!!
echt waar!!
willen hebben!! ik wist er al de perfecte schimmel voor:D 
MissHIS schreef:Er is nog wel diepvriessperma van Zuidhorn beschikbaar. Er is vorig jaar ook nog een veulen van hem geboren, die werd gepresenteerd op de hengstenshow van Post (opening) als ik me niet vergis. Ik heb deze Zuidhorn onlangs nog gezien in de opfok, inmiddels jaarling dus.
Ik heb zelf een merrie van Zuidhorn gehad. Klein beestje maar heel goed karakter. Ik zou zeggen: kijk in mijn profiel voor een foto maar dat heeft nu even weinig zin haha.
De Zuidhorns zijn inderdaad vaak goed te herkennen. Meestal donkerbruin, wit aan hoofd en benen en vaak niet te groot.

Maartje78 schreef:ik heb een donker bruine Zuidhorn ruin hij is minder grof maar ook dat wit rond zijn oog

Maartje78 schreef:Deze foto's zijn wel van 2 jaar geleden hij is inmiddels al iets gespierder moet nog steeds eens nieuwe foto,s maken
is dit jouw paard? hij lijkt wel veel op imposant met die bles zo scheef naar zijn neusgat toe. de mijne heeft hem zelfs aan de zelfde kant zitten!!haha wel grappig!!

Angelo schreef:Ik heb ook een Zuidhorn X Afrikaner gehad. Inderdaad ook tegen zwart aan, mooie bles en witte benen.
Ben ooit nog eens bij Zuidhorn wezen kijken bij Post. Hij was toen zo braaf dat ik mijn dochtertje van toen 3 jaar oud op hem mocht zetten.
)