Citaat:Hans Peter Minderhoud zal tijdens de KWPN Hengstenkeuring (2-5 februari Brabanthallen te 's-Hertogenbosch) herenigd worden met de hengst Painted Black. Hans Peter die grote successen met Painted Black heeft behaald in het verleden kijkt ernaar uit om de hengst te mogen rijden."Zeker tijdens een groot evenement als de KWPN Hengstenkeuring is het bijzonder om met zo'n getalenteerd paard de piste in te mogen", aldus Hans Peter. Vrijdag 4 februari staan de Brabanthallen helemaal in het teken van de dressuur. Naast de show met Painted Black op vrijdagavond rijdt Hans Peter tijdens de Finale van de KWPN Hengstenkeuring Tango, Sandreo en Rhodium. Aangezien Florencio nog niet is goedgekeurd bij het KWPN mag de hengst niet deelnemen aan de Finale van de Hengstencompetitie 2004/2005.
bron: www.hanspeterminderhout.nl
Ik vind het wel gaaf dat hij PB rijdt.
. even ter info. er zijn weinig fans van PB maar ik ben dat natuurlijk wel met mijn nakomeling van hem. Tsja dat Floris niet mee mag doen met de finale is jammer. Hij is nou eenmaal de beste. Vreselijk jammer dat de regels zo zijn dat hij niet mag meedoen. Eigenlijk gun ik het KWPN deze hengst niet maar ok. dat is mijn mening.