HP rijdt Painted Black tijdens hengstenkeuring DB

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mer1980

HP rijdt Painted Black tijdens hengstenkeuring DB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 19:53

Citaat:
Hans Peter Minderhoud zal tijdens de KWPN Hengstenkeuring (2-5 februari Brabanthallen te 's-Hertogenbosch) herenigd worden met de hengst Painted Black. Hans Peter die grote successen met Painted Black heeft behaald in het verleden kijkt ernaar uit om de hengst te mogen rijden."Zeker tijdens een groot evenement als de KWPN Hengstenkeuring is het bijzonder om met zo'n getalenteerd paard de piste in te mogen", aldus Hans Peter. Vrijdag 4 februari staan de Brabanthallen helemaal in het teken van de dressuur. Naast de show met Painted Black op vrijdagavond rijdt Hans Peter tijdens de Finale van de KWPN Hengstenkeuring Tango, Sandreo en Rhodium. Aangezien Florencio nog niet is goedgekeurd bij het KWPN mag de hengst niet deelnemen aan de Finale van de Hengstencompetitie 2004/2005.

bron: www.hanspeterminderhout.nl

Ik vind het wel gaaf dat hij PB rijdt. . even ter info. er zijn weinig fans van PB maar ik ben dat natuurlijk wel met mijn nakomeling van hem.

Tsja dat Floris niet mee mag doen met de finale is jammer. Hij is nou eenmaal de beste. Vreselijk jammer dat de regels zo zijn dat hij niet mag meedoen. Eigenlijk gun ik het KWPN deze hengst niet maar ok. dat is mijn mening.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 21:06

Hoezo niet? Hij wordt niet van het kwpn, hoor.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 21:07

Nee, hoe meer stamboeken hoe beter eigenlijk. En het zijn zn eigenaren die bepalen...

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 21:07

maakt niet uit dat hij niet mee mag doen,de meeste mensen hebben toch al gezien dat hij 1 van de beste is..

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 21:08

Het KWPN gaat vast en zeker met al zijn titels pronken zodra (als) hij daar ggk wordt, zoals Rubels ook een "KWPN hengst" is, en Rubiquil, en Sandreo, en Cantos, en Casantos, et cetera... Schijnheilig

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 21:13

Sandreo vind ik op z'n vader na ook gewoon een kwpn hengst. Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik zie in het woord kwpn hengst alleen maar dat ie daar goedgekeurd is, niet dat hij kwpn papieren heeft.

Magique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 21:13

Ik ben wel fan van PB
Super paard (je) Haha!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 21:23

Ik denk dat hij bij Happie ook net wat beter tot zn recht komt.

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 23:21

Sammie schreef:
Sandreo vind ik op z'n vader na ook gewoon een kwpn hengst. Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik zie in het woord kwpn hengst alleen maar dat ie daar goedgekeurd is, niet dat hij kwpn papieren heeft.

Zo is Rubiquil ook meer kwpn dan nrps gefokt.. maar!
NRPS ziet ze eerder. Zonder goedkeuring bij NRPS was het nog maar de vraag of Sandreo, Florencio, Cantos enz bij het kpwn gezien worden....

Het is net of doet het NRPS de voorselectie Knipoog

Persoonlijke openbaring: ik vind PB een betere hengst dan zijn vader Gribaldi....