Ik zou graag fototjes zien
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

nikitatje schreef:heb je een foto van jou paard stuur anders een pb???

! De moeder is Tosca Dos

_Inga schreef:Heeft iemand hier nakomelingen van de hengst Romantico??
Ik zou graag fototjes zien

???
(afschuwelijk)
paard zeg!
Kylan schreef:Ik ben fan van zijn zoon steeplemaus. En romantic popcorn is helemaal geweldig!
Steeplemaus staat/stond bij Alice Naber, daar heb ik hem een paar keer gezien. Wat eenpaard zeg!
_Inga schreef:Kylan schreef:Ik ben fan van zijn zoon steeplemaus. En romantic popcorn is helemaal geweldig!
Steeplemaus staat/stond bij Alice Naber, daar heb ik hem een paar keer gezien. Wat eenpaard zeg!
Volgens mij is het nog steeds haar paardje... Idd Popcorn, Popeye en Steeplemaus.. M'n favoriete zoontjes van Romantico
Een maand geleden had ze nog nooit een halster aan gehad (behalve op de keuring).....en verder is het een race-monster in de wei
Ze gaat zelfs out bij een wormenspuit
jollyjoker schreef:Mist: _/-o_
Ik vind het echt zo'n mooi poppetje! Ik hoop zo dat mijn veulen net zo een mooi koppie krijgt. Vooral het nuchtere van de Romantico nakomelingen sprak mij erg aan bij de keuze voor hem. Rebec is namelijk een idiote heethoofdZe gaat zelfs out bij een wormenspuit
de moeder van Badjaraz is anlgo-arab, en ook een behoorlijke heethoofd....dus het kan goedkomen !