Ik ben alweer bezig met paarden te achterhalen uit onze stam en nu ben ik opzoek naar het volgende paard. Misschien kunnen de Belgische bokkers mij er een handje bij helpen.
Naam paard: Usher VTH Afstammeling: Voltaire x G. Ramiro Z x Le Val Blanc xx x Farn. Het is een ruin van ongeveer 1.75m en hij heeft een vos kleur (ik geloof met een witte kol en een wit achter voetje, maar dit weet ik niet zeker meer). De moeder van dit paard is Evanta II.
We hebben hem als veulen verkocht aan een springruiter in Limburg (in de buurt van Maasbree), alleen bij de opfok is er wat fout gegaan waardoor hij een erge wond aan zijn achterbeen heeft gekregen. Deze wond is nooit helemaal over gegaan, hij heeft hierdoor een dikke kogel. Hij is hierdoor NIET kreupel.
Ik weet van zijn vorige eigenaar dat hij verkocht is aan mensen in Poppel (Belgie), maar verder had hij ook geen informatie meer over die mensen. Nu hoop ik dat ik via jullie achter het nieuwe adres van Usher kom!! 4 jaar geleden is hij bij ons geboren en ik ben erg benieuwd hoe het nu met hem is.
Alvast bedankt
chocogirl
Geplaatst: 24-01-05 09:43
Sorry, ik kan je niet verder helpen, hij komt mij niet bekend voor.
ulleke
Geplaatst: 24-01-05 14:59
heb je nog een foto van hem als veulen? ik kan me hier in de buurt geen paard voorstellen die aan die beschrijving voldoet, zeker niet met een dik achterbeen.. als het paard papieren heeft, kan je dan via het stamboek de eigenaars niet opsporen? mits hij overgeschreven is natuurlijk. moest ik hem alsnog tegenkomen laat ik het je zeker weten!!