Wie heeft er veulens van de HOLSTEINER hengst CONTENDRO I (contender) ? Graag uw mening !
RuizWish
Geplaatst: 22-01-05 19:18
Wel geprobeerd om de merries drachtig te krijgen, maar de kwaliteit van het sperma is niet zo heel goed. Maar als je er dan een veulen van hebt is het wel een hele leuke, de nakomelingen die ik heb gezien zijn heel mooi!
Climax
Geplaatst: 22-01-05 20:00
Volgens mij hebben die mensen waar ik eerst een pony voor reed met Contendro I gedekt bij een Bachelor x Candy Surprice merrie, maar veulen moet nog komen dus daar kan ik nog niet echt wat over zeggen..
Anoniem
Geplaatst: 22-01-05 20:37
Ik heb er vorig jaar over na zitten denken om de merrie te dekken met COntendro.
Ik heb er al enkele goede nakomelingen van gezien.
gabrycha
Geplaatst: 22-01-05 22:46
Zijn eerste nakomelingen zijn al aangeboden geweest op diverse keuringen, allen zeer goede paarden alleen met de opmerking dat ze aan de kleine kant waren, als ik me niet vergis is hij 1,65m
Weet er iemand nog iets over volle broer Contendro 2?
Contendro 2 is in de veiling verkocht voor 240.000 e aan een nederlands gezelschap, en heeft de hengstleistungsprufung in adelheidsdorf met zeer goed gevolg gelopen, gesamtindex boven de 140. Is heel jong dus weinig over bekend.