Wie kent dit paard?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mylando

Wie kent dit paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-05 17:31

Wie kent dit paard?
Het is een zwarte tuiger van 1.70 van ong 8 a 9 jaar oud, er zit waarschijnlijk gelders bloed in.
Ben bij de fokker geweest, Jos Langens uit Loosbroek, volgens hem staat de moeder nog bij hem in de wei.(Gelderse Stermerrie)en is 15 jaar oud.
Ik heb papieren meegekregen maar de moeder is van 04-03-1991, volgens mij zijn dit niet de juiste papieren.Ik kom dus niet echt verder.
De handelaar Dhr. Tielemans uit Boekel heeft hem gekocht van de fokker(toen hij een paar jaar oud was) doorverkocht d.d. (6-5-2004) aan Mevr.Rooymans in Odiliapeel, daar heeft hij 2 maanden gestaan maar wel een paspoort gekregen en gechipt.
Ik heb het idee dat hij voor mevr Rooymans nog ergens anders heeft gestaan die 6 of 7 jaar.
Mevr. Rooymans heeft hem weer terug verkocht aan Dhr. Tielemans en is waarschijnlijk weer doorverkocht of rechtsstreeks naar de Oscarhoeve in Ede gegaan.(Jan Wagensveld)
Daar hem ik hem gekocht, hij is heel rustig, kan voor de kar lopen, onder het zadel geweest en ik heb gehoord dat hij ook kan springen.
Als de papieren van de vader wel kloppen, heet de vader Jannes en is geboren op 17-05-1991.Daar weer de ouders van zijn Ferro en Fitoria.

Wie kan mij helpen?, Ik wil graag meer over dit paard weten, zijn leeftijd, echte naam, misschien foto's als veulen enz.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 18:02

Een paard uit 1991 is nu 14 jaar. Kan dus wel kloppen, maar dat hij zich vergist heeft in de leeftijd. Dit hoort trouwens in VMR

Mylando

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-05 18:53

ik heb mij vergist, de moeder is van 1994, ik was in de war met de vader