Ik ben een echte Koudbl0edje..

Want ik hou van ..
Shire's
Clydesdale's
Fjorden
Haflingers
Tinkers..
En noem maar op..
Wie is ook zo'n gekk van die rassen
Of ook al hou je er niet van..Zeg dan de Ras..Die jij leuk vindt

DaNk u Alle
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Dienie schreef:Geef mij maar Tinkers. Heb ik een paar maanden niet gereden stap ik er zo weer op, dat zou ik met een KWPN-er niet hoeven te proberen, dan lig ik er sneller af dan ik erop ben geklommen![]()
Ook het karakter van de tinkies spreekt mij zeer aan. Altijd vrolijk en echte maatjes.
Groetjes Dienie
dat kan dus echt niet bij mijn tinker... kan wel... is hij wel zo gek als een deur... en is hij de hele tijd aan het bokken, steigeren en er vandoor aan het gaan
hihi... of hij gedraagt zich als een arabier... staart in de lucht... is ook niet zeldzaam...
)
Hij was eigenlijk het verjaardagscadeau van Tom z'n vader, dus er stond op "Dré 50", maar aangezien hij er een paar keer is afgedonderd verzorgen wij 'm nu
Ik heb samen met m'n vader een Westfaals Koudbloed, Belgisch Trekpaard, en we hebben de Westfaals Koudbloed ook 2 keer laten dekken door 2 Nederlands Trekpaardhengsten en die veulens hebben we gehouden.. 
Ik heb twee shires als verzorgpaarden gehad, maar die zijn me toch iets te groot