ik zoek dus foto's van de vader,moeder,opas en omas van mijn hengst (Formia Juno) uit duitsland. op google kon ik niet echt iets vinden wel wat info enzo maar geen foto's mischien dat jullie iets kunnen vinden.
Formia Juno is trouwens een draver dus de ouders denk ik ook.
vader: Reggie Crown moeder: Southern Comfort
vader van de vader: Speedy Crown moeder van de vader: Rebecca Eden
vader van de moeder: Lindy's Pride moeder van de moeder:Lindy's Merry Donna
En andere familie leden of foto's van Formia Juno zelf zou ook welkom zijn. Ik hoop echt dat jullie iets vinden.
Speedy crown is ook de opa van mijn draver!! En nog van vele ander natuurlijk!!!
ilovejuno
Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-05 17:14
bedankt voor het helpen
dan zijn jouw paardje en de mijne een beetje familie :p heb je een foto van je paard? of staat die in je profiel? zal zo es kijke
Orchid
Geplaatst: 20-01-05 19:33
De opa van mijn draver was ook Speedy Crown
boemel
Geplaatst: 20-01-05 19:46
Ooit wel een paar keer gereden met een draversmerrie Olivia Crown. Misschien dus wel familie, maar helaas kan ik je verder niet helpen.
WendyBZ
Geplaatst: 20-01-05 22:00
Lindy's Pride kan ik waarschijnlijk nog wel vinden. Foto's van de merries geef ik je weinig kans, tenzij het zelf toppaarden zijn geweest, en dat is geloof ik niet zo. Ik had nog wel wat van Speedy Crown:
En nogal wat dravers zijn familie van Speedy Crown, het is denk ik wel de meest gebruikte hengst die ook goed vererfde. Hij komt voor de afstamming van vrijwel elke amerikaanse draver.