Wanneer naar opfokstal gaan kijken.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Gitta

Wanneer naar opfokstal gaan kijken.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-05 15:23

Nou mijn merrie is dus drachtig bijna 200 dagen en nu vroeg ik me af wanneer gaan jullie mensen dus die gebruik gaan maken van een opfokstal kijken naar een geschikte opfokstal?
Dacht zelf om eerst maar eens te wachten of alles goed gaat met de dracht en dan als het veulen gezond en wel te wereld is eens rond te gaan kijken. ben benieuwd hoe anderen het doen !!

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 16:30

Ach... waarom zou je niet alvast gaan rondkijken. Het is moeilijker dan je denkt hoor! Er zijn ook vaak maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

maroes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 21:58

Als ik jouw was zal ik al gaan kijken,want het zit snel vol.Het is ook wel leuk om alvast te kijken.Veel succes ermee.

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-05 13:05

ja dat is ook weer waar worden van het voorjaar weer zat veulens geboren die de opfok ingaan.
Maar ben beetje bijgelovig doe ook echt nog niks wat betreft het veulen .Mijn vriendin ziet overal al veulenhalsters en dat soort dingen ik heb zoiets van laat het nou eerst maar uitgedragen worden en dan gezond te wereld komen beetje negatief mischien maar heb ook wel vaak veel pech met mijn paarden .
Mijn drachtige merrie staat nu ook weer met een ernstige peesblesure en in het rijtje van paarden die ik heb gehad loopt pech er in een rode draad door. Dus ik hoop dat die draad met het veulen gelijk verbroken wordt Lachen zou fijn zijn.