Kruisen hoe zit dat met het stamboek??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zamora

Kruisen hoe zit dat met het stamboek??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-05 21:09

haaij!!

zoals sommige wel weten onderhand willen we onze ijslander door een peruaanse paso hengst laten dekken maar.....nou heeft mijn moeder vroeger eens gehoord over een fjordenmerrie die dus ook werd gedekt door een hengst van een ander ras en die zou uit het fjordenstamboek zijn gezet........is dit nog steeds zo?? hebben wij kans dat onze merrie uit het stamboek word gezet dan? Het lijkt mij namelijk niet, aangezien ijslanders vaak worden gekruisd met paso`s en tennessee walkers enz....
maarjah mijn moeder wil dit dus zeker weten...... Schijnheilig

groetjes mij!!!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 00:26

uit het stamboek gezet worden, omdat je er een ander ras opzet??? lijkt me heel vreemd.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 00:27

Ik denk eerder dat het veulen 'uit' het stamboek wordt gezet, maw die krijgt geen papier.

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-05 10:47

ja zo denk ik er ook over maarjah....moeders Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 16:55

De ijslander gaat niet het stamboek uit hoor. Maare je veulen kan alleen niet geregistreerd worden geloof ik

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-05 17:20

natuurlijk kan het veulen dan niet in het ijslands stamboek worden opgenomen.........maar ik kan wel andere papieren dr bij krygen btw...zei de eigenaresse van die paso...niet dat een papiertje mij wat uitmaakt haha...
moest het alleen maar vragen voor me ma.....wist ut zelf wel maarjah ze is eigenwijs whaha Knipoog