merrie in de "kraam stal" gezet...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

amen

merrie in de "kraam stal" gezet...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-05 11:08

Vandaag heb ik de grote box, die ik altijd gebruik als "kraambox" schoon gemaakt....en lekker schoon stro....en Gamora er in gezet ..deze box is ruimer dan waar ze nu staat, ze lijkt nu een stuk minder kollosaal dan dat ze is......want ze heeft me toch een buik.....niet normaal meer.... Ze staat normaal in een box van 3,5 bij 4, 5 dus ook niet echt klein, maar deze is 4 bij 6 ...dus ietwat ruimer....

Beauty en haar ruim 5 maand oude veulen Zantosz stonden nog in deze grote box......maar het werd tidj om af te spenen...

Beauty staat nu in Gamora haar box , en Zantosz staat bij Pierre, de welsh a ruin in de box......

De tijd van spenen en geboorte ligt voor mij, wel erg dicht bij elkaar dit jaar....op 20 maart is Gamora ongeveer uitgerekend...dus nog 2 maandjes en dan is er al weer een veulentje.....

zijn er al meer die de merrie in een andere grotere box hebben gezet.e.d.??? en camera,geboorte singels weer uit de kast hebben getrokken???

Het kan om mij niet snel genoeg LENTE worden........ OK dan!

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 11:19

Afgelopen woensdag heb ik ook de 1e merrie in de veulenbox gezet nadat ik die afgelopen weekend + maandag uitgebreid heb schoongespoten en ontsmet.
Birth alarm gaat er nog maar even niet om (23 maart uitgerekend) maar de camera's draaien al
's Ochtends kijk ik de beelden even terug en noteer de tijden waarop ze ligt. Eens kijken of er een ritme in te herkennen is en of dat straks gaat veranderen.

Afbeelding
Buikje ligt mooi op schema voor eind maart Knipoog