Renpaarden/dravers

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Maggi

Renpaarden/dravers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-05 18:59

Heeft iemand enig idee hoe ik erachter kan komen waar mijn 7-jarige draver vandaan komt? Ik heb een chipnummer, maar geen idee waar ik moet beginnen, de vorige eigenaren werken niet echt mee (MR Jazz had niet eens een naam toen ik hem ging 'leasen') EN wat opvalt is dat het waarschijnlijk een Frans chipnummer is...

thoroughbred

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 19:23

pb promptertje eens, of wkoekoek. anders moet je t ndr eens belen, als er iemand bij de afdeling stamboek zit althans... Scheve mond

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 21:18

als ie 7 is, moet ie gechipt zijn en dan weten ze bij het NDR wie hij is en wie de fokkers zijn. en als ie Frans is, tja... dan hoop ik voor je dat je Frans goed is Knipoog

Peetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 23:01

Inderdaad, het NDR helpt je graag. Een kennis van me had ook alleen een chipnummer van haar draver, en de NDR hielp zeer vriendelijk mee. Heb je misschien een foto van hem, wie weet herkent wkoekoek of een van de andere draver-experts hem wel Knipoog

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 07:24

en anders kan je beter naar het dravertopic (dravers zijn cool) komen, daar komen meer draverliefhebbers om gewoon leker over hun dravers te kletsen

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 07:22

Stuur inderdaad even een mailtje naar het stamboek van de NDR www.ndr.nl. Als hij geimporteert is, dan is zijn chipnummer wel bekend bij de NDR. Maar ik weet zo even niet of ze in Frankrijk al zo lang chippen, in Nederland in ieder geval vanaf 1997. Er is in Frankrijk wel veel controle met de paspoorten bij de koersen