Welke Tinkerhengst vinden jullie het mooist ????

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Djimm

Welke Tinkerhengst vinden jullie het mooist ????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-05 21:37

Jaja zoals het onderwep al zegt: Welke nederlandse tinkerhengst vinden jullie nou het mooist ??? Ik zelf vin er eigelijk geen een echt mooi Verward Ja wel mooi maar dan niej helemaal okey. Maar als ik moest kiezen kies ik Chakotay omdat hij gewoon super gebouwd is *LOL* Is alleen jammer dat hij zoveel wit heeft anders was hij gewoon helemaal toppie OK dan! Weet niej of deze forum al bestaan Verward
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 23:07

Ik ga voor Pitalo. Ik ken hem vanaf veulen en vind hem super.
Ik denk dat je hier niet teveel foto's mag neerzetten, dus kan je kijken op www.tinkerhoeve.nl

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 11:36

Ik vind heel veel Tinkerhengsten wel erg mooi. Helaas passen ze niet allemaal goed bij mijn merrie.

Chakotay heb ik in gedachten voor een eventuele dekking in de toekomst, op dit moment is dat de hengst waarvan ik denk dat hij veel mindere punten van mijn merrie kan verbeteren.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 06:31

zoals jullie wel begrijpen vind ik Chakotay het mooist Haha!
dat vele wit maakt hem voor mij juist erg leuk, behalve als hij in de blubber gerold heeft, dat vele wit fokt hij tot nu toe niet echt door *LOL*