afstammelingen van Perez iemand???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bella_Donna

afstammelingen van Perez iemand???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-05 20:07

Wie heeft er een afstammeling van de hengst Perez??? Hij is nergens op internet te vinden ik ben wel benieuwd hoe jullie paardjes er dan uitzien. Dit is zn stamboom:

Abgarxx
Pion
Irma La Douche
Perez
Amor
Willeke
Z. Jopie

Als je een foto kan plaatsen wil je dat dan aub doen???

Bella_Donna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-05 20:09

sorry stamboom mislukt k zal t nog eens proberen:

Abgar xx
Pion
Irma La Douche
Perez
Amor
Willeke
Jopie

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 22:36

Ken 2 volle zussen van Perez, Variant en Amber hetende. Allebei schimmels, iets van 1.59m hoog. Leuke en goed bewegende beesten. Jammer dat Perez jong gestorven is aan een hartstilstand op een warme dag.

Bella_Donna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-05 18:01

Oh vertel nooit iets van gehoord!! Ik zoek vanalles op internet van hem maar niets te vinden wat weet je over hem? Ik weet wel dat Pion de vader van Perez 1 of 2 jaar geleden is overleden Huilen was ook een mooi paard! Maar 2 volle zussen dan heb je goede paardjes hij heeft wel een lekkere stamboom vind ik! Is willeke ook van jouw of van een bekende dan omdat je er 2 volle zussen van hebt of is dit gewoon toeval?

Biebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 09:30

Bella_Donna schreef:
Maar 2 volle zussen dan heb je goede paardjes hij heeft wel een lekkere stamboom vind ik! Is willeke ook van jouw of van een bekende dan omdat je er 2 volle zussen van hebt of is dit gewoon toeval?

Ze bedoelt 2 volle zussen met als vader Perez. Toevallig ken ik die 2 dames ook Haha!