Nieuwe lichting hengsten!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ribay

Nieuwe lichting hengsten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-05 11:04

Wie heeft er gister de nieuwe lichting hengsten in Goes gezien?

Ik was er bij, maar vond het niet erg indrukwekkend. Ik vond dat het niveau niet echt hoog lag. En dan bedoel ik niet het niveau van wat de paarden moeten kunnen, want het zijn jonge beesten, maar hetgeen wat ze laten zien wat ze als talent meegekregen hebben. Ik vond zelfs een paar hengsten niet helemaal zuiver lopen!

Maar goed dit neemt niet weg dat er ook echt een paar supertoppers bij zaten! Die paarden hebben echt super veel aanleg en die komen er wel, met de juiste begeleiding.

Ik ben benieuwd of jullie het gister ook zo ervaren hebben, en wat jullie van deze nieuwe hengsten vinden.

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 17:10

Ik ben er wel niet bijgeweest, maar vertel eens... Welke hengsten maakten indruk op je en welke juist niet.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 17:12

Ribay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-05 08:05

Nou ik vond van de klasse L Tuschinski heel slecht. Ik had al veel over deze hengst gehoord, maar vond hem afgelopen woensdag echt niet speciaal of zo. Ook de hengst Tango vond ik niet erg opvallend alhoewel die derde is geworden.
Tolando die gereden werd door Edward Gal vond ik heel slecht!

De enige echte toppers in de klasse L vond ik Trento B en Sandreo.
Dat zijn paarden die een fijn karakter tonen en heel veel aanleg. Ze doen ook nog niet alles perfect maar dat hoeft nog niet eens bij zulke toppaarden!

eefje_rudmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 18:45

waarom vind je die paarden dan zo slecht, ze zijn niet voor niets goedgekeurd, ik kan me voorstellen dat je ze minder leuk vind of dat het niet jouw voorkeur is maar om ze nu gelijk slecht te noemen. ik mocht willen dat ik zown paard op stal had staan!

Ribay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 10:18

Nou eerlijk gezegd vond ik een paar hengsten echt slecht! Sorry dat ik dit zeg, maar nu ik ze gezien heb zou ik er in ieder geval niet mee dekken.

Maar ik denk wel, dat is natuurlijk wel een momentopname en die paarden zijn nog erg jong (klasse L dressuur) dus je hoort me niet zeggen dat ze nog kunnen groeien in het werk.