Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
! gabyfedde schreef:Iemand hier op Bokt (weet haar boktnaam niet, ze heet Naaike Nanning, heeft Ben Hur gestart tussen de paarden, ik geloof dat ze M2 zijn geworden).
Ben Hur is heel gaaf!
Op www.deleliaard.nl staan veel foto's van hem, bij 'hengsten', maar ook bij 'jonge pony's.
Linda86 schreef:Ik dacht dat David Jansen, hem nu uitbrengt in het M. Het is inderdaad een hele gave hengst! Ik ben soieso helemaal gek van Connemara's, het is jammer dat ze te klein zijn voor mij..
gabyfedde schreef:Iemand hier op Bokt (weet haar boktnaam niet, ze heet Naaike Nanning, heeft Ben Hur gestart tussen de paarden, ik geloof dat ze M2 zijn geworden).
Ben Hur is heel gaaf!
Op www.deleliaard.nl staan veel foto's van hem, bij 'hengsten', maar ook bij 'jonge pony's.
.
) toch ook wel erg belangrijk
. Sugarmiss schreef:Die onderste foto's van Ben Hur zijn wel erg licht. Weet je zeker dat -gezien zijn voorouders- het geen valk-schimmel is ?? In dat geval kan Prince ook nog de kleur 'schimmel' aan haar kleurenlijstje van mogelijkheden toevoegen