Meer informatie over de volgende hengsten?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DTLL

Meer informatie over de volgende hengsten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 10:51

[color=#][color=blue]In 2006 wil ik mijn nu 9 jarige merrie laten dekken. Nu ben ik me al aan het orienteren op een geschikte hengt. Mijn merrie is een Frere (v. Balder) x Cavalcadour XX, redelijk "bloederig" dus. Ze heeft niet de meest bekende vader heb ik al gemerkt. Een kleine schets van mijn merrie:
1.74 hoog, donkerbruin, werkwillig tot op zekere hoogte, kan tijdens het rijden erg sterk en dominerend gedrag vertonen (drammerig), maar erg lief in de omgang. Ze is vrij lang.

Mijn doel is een veulen te fokken met een sterk achterbeen,die niet té groot, maar lekker compact is.... Voor zover mogelijk met mijn merrie!

Ik heb mijn oog laten vallen op de volgende hengsten:
Kennedy (v. Ferro)
Painted Black (v. Gribaldi)
Special D (v. Metall)
(tja... ik heb iets met Ferro haha) Lovers

(Hebben jullie suggesties? Laat het aub weten.)

Hebben jullie ervaringen met deze hengsten, een nakomeling, of foto's (etc.)zodat ik meer te weten kom over de achtergrond van deze hengsten???

Alvast bedankt!!!

Buff OK dan!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 11:06

Houston fokt verkleinend en vererfd een goed achterbeen. Hoe het met het karakter zit weet ik niet. Andere rijpaardenfokkers kunnen je misschien daar meer over vertellen.

*zo goed joost ?:D *

kiana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 22:35

Wat vind je van Olivi ?