Dit is haar eerste veulen en we wilden en persé bij zijn (waken), maar toen ik even voor 9e kwam stond er al een kleine naast.

Terwijl ik me vriendin belde dat ie geboren was viel ook de nageboorte eruit en dat was dus weer een probleempje minder. Maar omdat dit haar eerste veulen is en haar tepels even vlak waren als d'r uiers kon het veulen met geen mogelijkheid de tepel vinden. Na veel gebel heen en weer ben ik in het restaurant gaan kijken en zag een handig flesje van vloeibare zoetstof die ik daarvoor kon gebruiken, ondertussen was me vriendin naar iemand gereden die een speciaal voedflesje voor katjes had, en was het niet meer dat het gaatje groter knippen en de moeder melken, wat ze heeel braaf toeliet.
Na zo'n 3 flesjes te hebben gevoerd gingen we naar huis en rond 12e kreeg ik een smsje dat het veulen zelf al kon drinken. Het is toch altijd weer een hele gebeurtenis,...
Het veulen zal waarschijnlijk een naam met de K krijgen, maar wij weten op dit moment nog niks echt leuks te verzinnen naast; Kabaldi, Kasander, Kasmir en Kadans Dus als jullie iets leuks weten, kom maar op!

Ik vind Kadans heel mooi
Ik vind Kadans een leuke naam! 

!