Grandville (v. Renville): gezocht afstammelingen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lante

Grandville (v. Renville): gezocht afstammelingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-05 22:27

Mijn eerste sportpaard was Narcos (Grandville x Bergerac).
Hij is inmiddels verkocht. Grandville was geen goedgekeurde hengst, maar heeft wel een aantal merries gedekt. Enkele afstammelingen deden het erg goed in de sport ( Kroongravin van Molly Ashe won de Gote prijs van ... Maastricht?) Wie kent Narcos of andere nakomelingen van deze hengst?

Straks nog een foto van Narcos:

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-05 22:33

Afbeelding

Narcos Liep L dressuur met 5 wp met mij toen ik hem verkocht. Hester Klompmaker heeft hem nog een paar maanden gereden om hem in het springen te proberen. Dat kon hij ook vrij goed, maar hij kon erg lastig zijn met rijden...

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 22:31

NIEMAND..????!!!

memiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 11:55

Ik ken er een paar paarden van maar ik denk dat je bij de fam. Maat in Balkbrug wel meer paarden kan vinden.

myracara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 18:28

Ja! Mijn vorige paard, Natalien, was een Grandville. Ze is GrandvillexPelexFurioso, heel moeilijk bloed. Ik had erg veel moelijkheden met haar, maar dat komt ook door moederskant. Mijn instructrice heeft haar oma namelijk ingereden (bleek achteraf!) en die had daar ook zo`n moeite mee.
Nu wordt Natalien, echter door een springruiter gereden. Over een paar maanden gaat ze op concour. Kwaliteit komt in een bepaald jasje, zegt de nieuwe eigenaar. Nou dat blijkt wel! Ze springt nu met gemak 1,50, maar buitenrijden is levensgevaarlijk.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-05 19:38

Dat was met die van mij ook zo! Errug moeilijk, maar op concour (buiten), dan liep hij de sterren van de hemel! Thuis was hij niet te gebruiken. Alleen ik kon er op, nooit iemand anders en dan moest ik continu op mijn hoede blijven. Geen idee waar hij nu is. Ik verkocht hem naar een ZZ amazone die hem in de handel weer heeft verkocht, omdat ze er niks mee kon... In de omgang was het een erg lief en braaf paard; zolang je er maar niet op ging zitten... Haha!